آخرین عناوین

جمعه 13 اسفند 1395-15:22 کد خبر:41090

معاون استاندار مازندران خبرداد:

اعلام تعداد اعضای شورای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند

معاون استاندار مازندران گفت: تا ۲۰ اسفند ماه امسال نتایج آخرین سرشماری کشور ابلاغ و در مورد تعداد اعضای شوراهای شهرها تصمیم‌گیری می‌شود.


به گزارش خزرخبر، فرماندار ویژه تنکابن و معاون استاندار مازندران گفت: تا 20 اسفند ماه امسال نتایج آخرین سرشماری کشور ابلاغ و در مورد تعداد اعضای شوراهای شهرها تصمیم‌گیری می‌شود.

سیدامیر حسینی‌جو درباره همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات 96 اظهار کرد: در این همایش رئیس جمهور با بیان سیاست ها و راهکارهای تبیین شده بر هر چه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات و استفاده از تمام ظرفیت های مطلوب برای حضور مردم تاکید کرد.

وی تصریح کرد: رهبری درباره پاسداری از آرای مردم همواره به مسئولان تاکید دارند و این توصیه در سخنان رئیس جمهور و وزیر کشور نیر مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار ویژه تنکابن همچنین با اشاره به برگزاری 35 انتخابات از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون، گفت: این امر نشان می‌دهد که به چه میزان نظر مردم برای مسئولان مهم بوده و سیاست های کلی نظام را می توان منطبق با خواست مردم دانست.

حسینی‌جو درباره اهمیت انتخابات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: مردم باید با نگاه دقیق به برنامه ها و تفکرات کاندیداها، افرادی را برگزینند که نگاه عمرانی و مدیریتی داسته باشند. برای عمران و آبادانی در شهرها و روستاها امروز به تفکر خلاق و علمی نیاز است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه تا 20 اسفند ماه امسال نتایج آخرین سرشماری کشور ابلاغ و در مورد تعداد اعضای شوراهای شهرها تصمیم‌گیری می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر ملاک برای وزارت کشور، آمار سرشماری سال 90 است.

این مسئول گفت: ثبت نام از کاندیداها از تاریخ 30 اسفند آغاز و تا 5 فروردین سال آینده به پایان می‌رسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند
    شنبه 14 اسفند 1395-3:22


    " برگزاری 35 انتخابات از آغاز انقلاب اسلامی - نظر مردم برای مسئولان مهم بوده است" مردم همیشه در صحنه و دلسوز که طعم بی توجهی دولت این روزها گریبانشان را بیشتر از قبل می فشارد و با اجرای سیاستهای منفعت طلبانه طبل خویشتن دوستی می نوازد