آخرین عناوین

جمعه 13 اسفند 1395-21:28 کد خبر:41093

در پی تلاش های بی نتیجه صورت گرفت:

تجمع مردم منطقه چهاردانگه در محل دفن زباله

در راستای خطرات ناشی از دفن نامناسب زباله مردم منطقه چهاردانگه امروز در محل دفن زباله ساری در گویچاله تجمع کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، زباله مشکل جدی استان مازندران است، قول‌های متعددی در ارتباط با ساماندهی مناسب پسماند از دولت قبل تاکنون به مردم داده شد ولی هنوز اقدام مناسبی برای رفع این معضل انجام نشد.

با وجود ایجاد کارخانه زباله‌سوز در چند نقطه از استان و برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح از دولت قبل و تاکید آن توسط ربیع فلاح استاندار مازندران ولی هنوز زباله‌های این استان به صورت نامناسب دفن می‌‌شود.

دفن نامناسب و غیر اصولی زباله در منطقه چهاردانگه باعث نفوذ شیرابه به آب شرب منطقه چهاردانگه شد و همین موضوع گلایه‌های شدید مردمی را به دنبال داشت.

مدتی است که تلاش‌های زیادی از سوی مردم منطقه چهاردانگه برای خطراتی که مردم منطقه را تهدید می‎کند انجام شد ولی این تلاش‌ها منجر به نتیجه نشد.

مردم منطقه چهاردانگه مازندران برای اینکه خطرات نفوذ شیرابه و مشکلاتی که به دلیل دفن نامناسب زباله برای آنها به وجود می‎آورد امروز در محل دفن زباله تجمع کردند تا خطراتی را که متوجه مردم می‌‌شود را با صدای بلندتری فریاد بزنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مرتضی- ساری
    شنبه 14 اسفند 1395-9:1


    چرا هنوز اقدامی در راه اندازی این کارخانه ها نشده است؟ این بی توجهی و کم کاری در حیطه ی فعالیت کدام سازمان است؟؟ تا کی میتوانید فقط با شعار عمران و آبادانی امیال خود به پیش ببرید؟ فکر اساسی کنید ، این مردم بخشی از اعضای خانواده ی شما هستند

    • معلم
      شنبه 14 اسفند 1395-8:55


      ایجاد کارخانه زباله‌سوز در صورتی که فاقد فعالیت بوده و نقشی در کاهش زباله های تولیدی نداشته باشد جایگاهی برای تعریف ندارد، با وجود مشکل عمده ی دفع زباله در مناطق مختلف استان چرا هنوز اقدامی اساسی در راه اندازی این کارخانه ها با عملکرد مناسب انجام نشده است؟ این بی توجهی و بی مسئولیتی چطور قابل پاسخگویی است؟؟؟

      • م - ج
        شنبه 14 اسفند 1395-3:11


        آموزش تفکیک زباله در طرحی جامع از طرف سازمان های مختلف من الجمله؛ آموزش و پرورش، رسانه و ... انجام شود تا بتوانیم هم در جهت تولید زباله ی کمتر قدمی برداشته و هم در از بین بردن زباله با مشکل زیادی روبه رو نشویم