آخرین عناوین

شنبه 14 اسفند 1395-10:38 کد خبر:41099

بامداد امروز رخ داد:

رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت مازندران و گلستان دار فانی را وداع گفت

رئيس سابق سازمان قضايی نيروهای مسلح و رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت مازندران بامداد امروز پس از سال‌ها مجاهدت در عرصه دستگاه قضا دعوت حق را لبیک گفت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت الاسلام علی‌اشرف کجوری صبح امروز،از رحلت حجت‌الاسلام محمد مجتهد‌زاده‌فارابی رئیس سابق دادگاه ویژه روحانیت مازندران و گلستان و رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران خبر داد.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مجتهد‌زاده صبح یک‌شنبه از ساعت 9، از جنب مسجد جامع و ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه‌شمالی آغاز و در گلزار امام‌زاده حمزه چالی به خاک سپرده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه مجتهد‌زاده در 7 اسفند‌ماه 1360 در حمله گروه ضدانقلاب به پایگاه بسیج با فریاد الله‌اکبر، مردم را برای دفاع از پایگاه بسیج شیر‌گاه فرا‌خوانده بود، خاطر‌نشان کرد: تشییع پیکر این عالم از همان مکان آغاز می‌شود.

کجوری با اشاره به اینکه مجتهدزاده در مزار روستای چالی و در جوار پدر روحانی خود علی‌اصغر مجتهد‌زاده دفن می‌شود، گفت: مجتهدزاده نوه آیت‌الله فارابی بود آیت‌الله صالحی‌مازندرانی از کرامات به کرات یاد می‌کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :