آخرین عناوین

شنبه 14 اسفند 1395-16:45 کد خبر:41105

در جلسه معاونان و مديران شهرداري مطرح گرديد:

بررسي مشكلات محلات ده گانه الحاقي به شهر ساري

در جلسه معاونان و مدیران شهردار ساري ، مشكلات محلات ده گانه الحاقي به شهر ساري مورد بررسي قرار گرفت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، در نشستي كه با حضور معاونان و مشاوران شهردار ساري و نيز مديرعاملان سازمانهاي تابعه شهرداري برگزار شد مشكلات محلات ده گانه الحاقي به شهر ساري مورد بررسي قرار گرفت.

براساس این گزارش، در اين نشست محمد محبوب معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري ساري با اشاره به طرح الحاق ۱۰ روستا به شهر گفت: با توجه به تاكيدات شهردار ساري مبني بر بررسي كارشناسانه و ارائه پيشنهادات جهت رفع مشكلات اين محلات ده گانه بايد در نشست هاي مداوم در اين زمينه تصميمات لازم اتخاذ شود.

در ادامه اين نشست سيد محمد آقاميري مشاور شهردار و نماينده تام الاختيار شهردار مركز استان در زمينه الحاق محلات ده گانه در سخناني با اشاره به تصويب اين طرح مهم در شوراي عالي معماري كشور گفت: با الحاق اين محلات  ۱۵ زمين ورزشي و ۱۳ آرامستان در حوزه شهري قرار گرفته است.

وي افزود: هيات امناي اين آرامستانها با همكاري و هماهنگي لازم با سازمان بهشت رضا(ع) مي توانند فعاليت هاي خود را در زمينه تدفين و امور شرعي مربوطه انجام دهند.

آقاميري ادامه داد: معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري نيز با شناسايي زمين هاي ورزشي زمينه لازم را جهت برگزاري مسابقات بومي و محلي در اين محلات انجام دهد.

مشاور شهردار ساري اظهار داشت: سازمان حمل و نقل ترافيك نيزبا بررسي هاي كارشناسي نسبت به  اصلاح هندسي ورودي هاي اين محلات در دستور كار قرار دهد.

وي عنوان كرد: بهسازي پاركها ، زيباسازي و نصب المان در اين محلات نيز بايد در دستور كار معاونت خدمات شهري و سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قرار گيرد.

اقاميري بررسي نكات فني جهت احداث كانال هدايت آبهاي سطحي و نيز آسفالت اين محلات الحاقي را از جمله وظايف معاونت فني عمراني و سازمان عمران شهرداري دانست و خاطر نشان كرد: شهرداري ساري جلسات متعددي را در زمينه بررسي مشكلات اين محلات برگزار خواهد كرد.

 در ادامه اين نشست معاونان و مديران شهرداري ساري به ارائه نقطه نظرات خود دررفع مشكلات محلات الحاقي ده گانه پرداختند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • معصومه
    شنبه 14 اسفند 1395-20:27


    شهری شدن روستاها با کاهش فعالیت کشت و کار کشاورزی و دامپروری خواهد بود که این به نفع مردم نخواهد بود. فراهم کردن امکانات بهداشتی درمانی، آموزشی، جاده سازی در روستاها و ... باعث آبادانی این مناطق برای زندگی شده و نیز مکانی برای جذب مسافر در این مناطق میشود

    • شهروند
      شنبه 14 اسفند 1395-20:24


      پیوستن محلات به شهر از جهات زیادی به نفع دولت است نه به نفع مردم، دریافت مالیات، افزایش بهای آب و برق و گاز، پرداخت عوارض شهرداری در ساخت و ساز و ... در حالی که میتواند این مناطق جزء مناطق روستایی قرار داشته باشد ولی امکانات رفاهی آن بیشتر شود