آخرین عناوین

شنبه 14 اسفند 1395-23:16 کد خبر:41108

مسئول واحد زيباسازي شهرداري ساري خبر داد:

نصب 150 المان نوروزي و پرواز سفره هاي هفت سين در آسمان شهر

مسئول واحد زيباسازي شهرداري ساري گفت: شهروندان در بهار ۹۶ سيماي شهر را از هميشه متفاوت تر و با شكوه تر به تماشا خواهند نشست .


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، نيك نقش ضمن بيان اين مطلب كه واحد زيباسازي در نظر دارد با ياري گرفتن از ظرفيت هاي مناطق سه گانه و سازمانهاي تابعه شهرداري ساري چهره اين كهن بوم را آنچنان با شكوه سازد كه شايسته شهري است با شش هزار سال تاريخ و حضور در ميان پنج شهر برتر گردشگر پذير كشور گفت: در گام نخست اقدام به رنگ آميزي ميدان ساعت و كليه جداول سطح شهر خواهيم كرد و همراه با آن ۵۰ المان نوروزي را در ۵۰ نقطه ساري نصب ميكنيم با اين تفاوت كه ديگر هيچ المان يك بار مصرفي نخواهيم داشت و با استفاده از لوازم مورد نياز اين المان ها را به گونه اي مي سازيم كه براي سال هاي بعد هم قابل استفاده باشند.

وي سپس از پرواز بالن در سه نقطه شهر سخن گفت و افزود: اين بالن ها سفره هاي هفت سين را در آسمان شهر به پرواز در مي آورند تا سيماي ساري در كنار اقداماتي كه نام برده شد و نيز نام خواهم آورد از هميشه زيباتر و با شكوه تر جلوه كند.

مسئول واحد زيباسازي شهرداري ساري آنگاه نصب پرچم هاي شادي و ريسه هاي نوري در تمامي محدوده هاي شهر را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان كرد.

ريسه هاي نوري كه توسط يك نرم افزار مدرن مديريت مي شوند اين قابليت را دارند كه رنگ هاي گوناگون و طرح هاي متفاوت را در شب هاي ساري به نمايش بگذارند ضمن آنكه از سوي همكاران ما در واحد تاسيسات هم در حوزه نورپردازي اقداماتي انجام مي شود كه نصب لامپ هاي اس.اي. دي روي تيرهاي روشنايي از آن جمله مي باشد ناگفته نبايد گذاشت كه اين طرح يعني نصب لامپ روي تيرهاي روشنايي قابليت هاي متفاوتي دارند كه زيباسازي شب هاي شهر و هدايت گردشگران به سمت مسير دلخواه  بخشي از اين قابليت ها هستند.

وي سپس به برگزاري مسابقه رنگ آميزي تخم مرغ هاي بزرگ در عمارت شهرداري ساري اشاره كرد و افزود: پس از اتمام مسابقه ، زيباترين تخم مرغ هاي رنگ آميزي شده را در برخي از معابر شهر به نمايش مي گذاريم  و اما مهمترين بخش برنامه هاي ما در آستانه سال نو ايجاد سه كلبه بومي در ورودي هاي شهر است كه فضاي بسيار زيبايي براي مسافران نوروزي ايجاد خواهد كرد چون علاوه بر ساخت آنها تمام لوازم و ابزار  و وسايلي هم كه در اين كلبه ها به نمايش گذارده مي شوند صددرصد بومي هستند.

مصطفي نيك نقش در پاسخ به پرسشي درباره برنامه هاي واحد زيباسازي شهرداري ساري به مناسبت سالروز ميلاد حضرت زهرا ( س) گفت: به همن مناسبت هم المان هايي ساخته ايم كه در كنار پرچم هاي ويژه چهره شهر را بسيار معنوي و با شكوه مي كنند.

وي در پايان با تقدير از همراهي و همكاري كليه هنرمندان ساري با واحد زيباسازي شهرداري ساري گفت: بسيار خرسندم كه تاكيد كنم  تمامي آنچه به مناسبت سال نو و زاد روز حضرت زهرا ( س) بزودي در سطح شهر به نمايش گذاشته مي شوند توسط هنرمندان پر توان ساري ساخته شده اند و اين مايه افتخار و مباهات ما و شهر است كه هنرمنداني چنين توانمند را توانسته اند تقديم جامعه هنري كشور كنند.   

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جعفر- م
    يکشنبه 15 اسفند 1395-8:27


    با تشکر از زحمات آقای نیک نقش و دیگر عزیزانی که در این عرصه فعالیت می کنند، زیباسازی شعر و تبلیغات گسترده ی آن مسافرین بیشتری را به سمت شهر خواهد کشاند که از نظر اجتماعی و اقتصادی مهم و باارزش است