آخرین عناوین

يکشنبه 15 اسفند 1395-11:58 کد خبر:41120

پایگاه خبری پلیس خبر داد:

برگزیده اخبار ناجای مازندران در یک نگاه

کشف 14 هزار عدد مواد محترقه/دستگیری جاعلان حرفه ای اسکناس/کشف یک دستگاه کامیون سرقتی/دستگیری سه سارق ویلاهای خالی از سکنه


به گزارش خزرخبر و به نقل پايگاه خبري پليس ،مهمترین اخبار ناجای مازندران به شرح ذیل می باشد:

کشف 14 هزار عدد مواد محترقه در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 14 هزار عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در اين شهرستان خبر داد.

براساس این گزارش، شجاعی در تشريح اين خبر ، گفت: در اجراي طرح مبارزه با مواد محترقه و به منظور پيشگيري از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقيقات پليسي موفق به شناسایی دو نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر،خاطر نشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران با هماهنگي مرجع قضايي، در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير و در بررسي ازمنزل آنان 14 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

وی از شهروندان ،خواست :براي پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدي بگيرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتي در اين زمينه، مراتب را با شماره تلفن 110در ميان بگذارند و همچنین در فرزندان خود اين باور را ايجاد كنند كه سلب آسايش ديگران، وسيله خوبي براي شادي و سرگرمي نيست و با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جايگزين شادي آغاز سال نو نكنند.

شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجبات سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روزهای پایانی سال به جد برخورد می کند.

دستگیری جاعلان حرفه ای اسکناس در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 19میلیون ریال اسکناس تقلبی و دستگیری سه جاعل حرفه ای در این شهرستان،خبر داد.

ابراهیم شجاعی افزود: در پی تحقیقات پلیسی مبنی بر فعالیت دو جاعل حرفه ای در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر،افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و هماهنگی با مرجع قضائی این افراد را که در زمینه جعل چک پول های تقلبی فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

شجاعی ،خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه رایانه با متعلقان آن ،یک دستگاه چاپگر و مبلغ 17میلیون و 750هزار ریال چک پول تقلبی کشف کردند.

شجاعی همچنین از دستگیری یکی دیگر از جاعلان اسکناس در این شهرستان خبرداد و گفت:در بازرسی از محل فعالیت این فردی نیز یک میلیون و پانصد هزارریال اسکناسهای تقلبی کشف شد.

وی در خاتمه ،گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

کشف یک دستگاه کامیون سرقتی در شهرستان میاندرود

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از شناسايي و دستگيري دو سارق خودرو وکشف یک دستگاه کامیون سرقتی از استان هرمزگان ،در این شهرستان خبر داد.

براساس این گزارش، ذات ا... رضوانی ،با اعلام اين خبرافزود: ماموران انتظامی شهرستان میاندرود در حین اجرای ماموریت و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون که دارای سابقه سرقت در شهرستان بندر عباس بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

رضوانی ،خاطر نشان کرد: متهمان که یکی از آنان دارای 13 فقره سابقه کیفری نیز می باشد در باز جوئی های به عمل آمده و تحقیقات پلیسی ،تا کنون به 8 فقره سرقت خودرو در سایر استان های کشور اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

دستگیری سه سارق ویلاهای خالی از سکنه در کلاردشت

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان كلاردشت از دستگیری سه سارق ویلاهای خالی از سکنه و كشف 7 فقره سرقت در این شهرستان،خبر داد.

قاسم عزيزي كراني گفت:به منظور افرایش احساس امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم وامنیت اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت افزود:در اجرای این طرح که به منظور مقابله با سرقت به اجرا در آمد ماموران با انجام اقدامت اطلاعاتی موفق به شناسایی سه سارق ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان شدند.

عزیزی، خاطر نشان کرد:ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی و بازجویی های به عمل امده تاکنون به 7 فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کردند.

سرپرست انتظامي كلاردشت ضمن قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان،خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، پلیس را در انجام ماموریت حفظ نظم وامنیت عمومی یاری دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند
    يکشنبه 15 اسفند 1395-18:33


    زحمات عزیزان زحمتکش مان در نیروی انتظامی قابل ستایش و تقدیر است، اطلاع رسانی مردم از وقایعی که پیرامونشان اتفاق میافتد در امر خدمات رسانی نیروی انتظامی در کشف جرائم و تخلفات مختلف، میتواند بسیار مثمر ثمر باشد