آخرین عناوین

يکشنبه 15 اسفند 1395-16:42 کد خبر:41121

مسئولان امنیتی استان کجایند؟!

زورگیری در ساری و آزادی عمل زورگیران/مقامات امنیتی پاسخگو باشند

بازهم زورگیری در ساری باعث وحشت مردم منطقه شده است.


به گزارش خزرخبر، در ساعت 17 عصر شنبه 14بهمن 95 حمله سه زورگیر به یک چوپان در ساری باعث وحشت اهالی منطقه شد.

برپایه این گزارش، چوپان 30 ساله بنام عمران سالاری که از خانواده مددجویان کمیته امداد ساری نیز می باشد و با چوپانی زندگی خود را می گذراند، مورد حمله سه روزگیر قرار گرفته است.

به گزارش خزرخبر،این سه زورگیر که با خودروی پژو405 و با ظاهری خشن و قوی هیکل به سراغ این چوپان رفته اند، در ابتدا با بهانه ای واهی و با ایجاد دعوای ساختگی و سپس با ضرب و جرح نسبت به این چوپان، دست و پای این چوپان را بسته و او را داخل کانال آب انداخته و رها کرده اند و با سرقت گوسفندان وی،چوپان را نیز تهدید جانی و حبس نموده اند.

اهالی محل اسفندان ساری بعد از متوجه شدن این زورگیری با پلیس 110 تماس گرفته و صورت جلسه نوشته شد، اما اقدام خاصی تاکنون صورت نگرفته و رعب و وحشت بین مردم منطقه حکم فرما است.

مردم جاده خزر آباد و روستای اسفندان و روستاهای اطراف از مسئولین دستگاه قضائی و ناجای مازندران درخواست پیگیری جدی را دارند، تا بار دیگر زورگیران نتوانند قد علم کرده و امنیت و آسایش مردم را زیر سؤال ببرند.

امیدواریم با توجه به فرا رسیدن عید نوروز، مسئولان امنیتی اجازه ندهند عید مردم ساری و حومه و استان به سمت تلخی و ناامنیتی برود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حامد
    دوشنبه 16 اسفند 1395-23:27


    کاهش امنیت در سطح جامعه متاسفانه رو با افزایش است و هم از نظر اخلاق و جانی و هم از نظر اجتماعی و اقتصادی سبب پیدایش رعب و وحشت در بین مردم شده است، ولی اقدامی اساسی در جهت حل این مشکل انجام نشده است