آخرین عناوین

دوشنبه 16 اسفند 1395-8:48 کد خبر:41125

تذکر امام جمعه دابودشت به استاندار!!؟

استاندار مازندران باید بداند اینجا آمل است/فرماندار آمل باید به‌دور از جریانات سیاسی باشد

امام جمعه دابودشت به استاندار مازندران تذکر داد که بداند اینجا شهری با سابقه دیرینه تاریخی و دینی است، فرماندار آمل باید از بین افرادی به دور از جریانات سیاسی و فتنه انتخاب شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،  مهدی تقی‌زاده پس از ناتمام ماندن نشست شورای اداری و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل اظهار داشت: آمل شهری بزرگ با سابقه دیرینه تاریخی، فرهنگی، دینی و علمی است که عنوان‌دار قیام علویان و ماندگار در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 است.

وی با اشاره به پیشینه ارزشی و اعتقادی مردم آمل افزود: از استاندار مازندران انتظار می‌رود به مسائل سیاسی این شهرستان توجه ویژه داشته باشد.

امام جمعه دابودشت مازندران تصریح کرد: با توجه به تودیع و معارفه فرمانداران شهرهای مختلف و عدم حضور استاندار مازندران در آن جلسات رسمی، ربیع فلاح‌ روز یک‌شنبه در جلسه‌ای در آمل شرکت داشته و دست به معارفه سرپرست فرمادانداری ویژه زد که حرف‌های زیادی از گذشته برای انتصاب فرماندار در این شهرستان مطرح بود.

این مسئول ادامه داد: حضور استاندار مازندران در آمل به‌گونه‌ای بود که مدیران و مسئولان شهری برای شرکت در جلسه شورای اداری به سالن همایش‌های ششم بهمن آمده بودند و از قبل خبری از تودیع و معارفه نبود.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه باید از سوی استاندار مازندران نسبت به برگزاری جلسه شورای اداری و عدم تودیع و معارفه فرماندار ویژه به وقت و نظر مدیران و مسئولان شهری احترام گذاشته می‎شد، بیان کرد: حتی اختیار حضور برخی افراد در این جلسه به‌عنوان معارفه که به ‌صورت ناگهانی و بدون اطلاع قبلی انجام شد، صلب شده بود که حرکت زیبا و پسندیده‌ای نبود.

وی بیان کرد: امام جمعه مرکز شهر آمل هم پیرو نظر جمعی در این جلسه بیاناتی داشتند که صحبت‌های‌شان نظر مردم این شهرستان بود و از استاندار خواستند که یا فرماندار ویژه شهرستان آمل با نظرخواهی از نماینده مردم آمل در مجلس و دیگر مدیران در این جلسه معرفی شود یا خلاف این اقدام صورت نگیرد.

تقی‌زاده با تأکید بر اینکه در این جلسه علاوه بر مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و درک، شعور و بزرگی حاضران نادیده گرفته شد، گفت: در این جلسه هیچ فردی انتظار معرفی فرماندار ویژه را نداشت و از استاندار خواستاریم تا تجدیدنظر داشته باشد.

وی با اعلام اینکه انتظار می‌رفت در زمینه انتصاب فرماندار آمل عاقلانه فکر می‌شد، ادامه داد: با توجه به اینکه فرماندار سابق در حال مدیریت اوضاع شهری و امور سیاسی بود باید نظر مردم آمل، خانواده شهدا و ایثارگران توسط مسئولان استانداری در انتخاب گذشته جدید لحاظ می‌‌شد.

امام جمعه دابودشت مازندران با اعلام اینکه حضور خانواده شهدا، ایثارگران و فرماندهان دفاع مقدس در این نشست دارای پیام‌های مختلفی بود، یادآور شد: در منصوب کردن فرماندار باید فردی ارزشی، اهل جبهه و جنگ، توانمند و به دور از جریانات سیاسی و فتنه 88 فعالیت خود را آغاز می‌کرد.

این مسئول بیان کرد: مردم برای در اختیار نهادن سکان فرمانداری به فرد لایق دارای خواسته‌های زیادی هستند.

تقی‌زاده با اعلام اینکه استاندار مازندران باید بداند اینجا آمل است، گفت: باید با دقت لازم بر اساس اصالت، ریشه و دیرینه این شهرستان، فرماندار آمل انتظار می‌رود فردی ارزشی، معتقد و اهل جبهه و جنگ باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :