آخرین عناوین

دوشنبه 16 اسفند 1395-12:57 کد خبر:41132

به ‌دلیل انتخاب ناگهانی سرپرست فرمانداری آمل صورت گرفت:

تجمع فرماندهان و رزمندگان آملی مقابل درب فرمانداری

فرماندهان و رزمندگان آملی صبح امروز به ‌دلیل انتخاب ناگهانی سرپرست فرمانداری طی روز گذشته، مقابل درب فرمانداری ویژه این شهرستان تجمع کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، معرفی سرپرست فرماندار ویژه شهرستان آمل از سوی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری باعث ناتمام ماندن این جلسه شده و از روز گذشته زمینه‌ساز بسیاری از تنش‌های سیاسی شد.

حضور استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان آمل و معرفی فرد جایگزین احمد منفرد فرماندار ویژه به‌ صورت ناگهانی باعث تعجب همه مدیران و مسئولان شد، به‌گونه‌ای که امام جمعه آمل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه و امام جمعه دابودشت این نشست مهم را به نشان اعتراض ترک کردند.

بیش از 100 نفر از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان شاخص، خانواده شهدا و ایثارگران صبح امروز با تجمع مقابل درب فرمانداری ویژه آمل خواستار تعیین فردی انقلابی، متدین، ارزشی و به‌ دور از حواشی سیاسی و جریانات سال 1388 شدند.

جلیل مرتضوی امام جمعه آمل، علیجان میرشکار یکی از فرماندهان شاخص هشت سال دفاع مقدس و مهدی تقی‌زاده امام جمعه دابودشت قول پیگیری جدی در این زمینه را دادند و اعلام کردند که آمل شهری تاریخی، دینی و شاخص در سطح کشور است و انتظار می‌رود در رأس سکان سیاسی آن فردی ارزشی و اهل ایثار و مقاومت قرار گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند
    دوشنبه 16 اسفند 1395-22:23


    جناح بازی و اختلافات داخلی مسئولین عزیز به طور عملی با این واکنشها نشان داده شده است و این باعث کاهش اعتماد مردم به این دولت و پرسنل ان میشود، که نتایج خوبی به همراه نداد

    • حسین
      دوشنبه 16 اسفند 1395-20:2


      اختلافات شخصی و سلیقه ای نباید سبب روی کار آمدن افراد ناکارآمد در مسئولیتهای دولتی و کاری شود، انتخاب باید براساس عملکرد درست و کاربردی افراد باشد و دلسوز این ملت و نظام باشد