آخرین عناوین

دوشنبه 16 اسفند 1395-16:37 کد خبر:41133

تذکر نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار به وزیر راه !!؟

رسیدگی فوری به وضعیت بندر فریدونکنار

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی فوری به وضعیت بندر فریدونکنار و برخورد با خاطیان شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ولی‌الله نانواکناری در جمع خبرنگاران با اشاره به مکاتبات خود با معاون اول رئیس جمهور در تذکری کتبی به وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت بندر فریدونکنار و مطالبات تضییع شده کارکنان این بندر و ضرورت حفاظت از بیت‌المال خواستار توجه جدی دولت به وضعیت این بندر شد.

وی با اشاره به وضعیت بندر فریدونکنار که در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی در آبان سال 87 طی قراردادی با مدت معین به بخش خصوصی واگذار شد، اظهار کرد: در حال حاضر پس از گذشت بیش از هشت سال از ابتدای قرارداد هنوز تعهدات پیمانکار محقق نشده است و تأسف بارتر این که با قصور و کوتاهی شرکت راهبران پیمانکار بندر فریدونکنار، حقوق، عیدی، حق سنوات، و حق بیمه کارگران همواره به صورت معوق باقی مانده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین با کوتاهی و سهل انگاری شرکت تلاش‌گستر که از اقمار همان شرکت راهبران است علاوه بر تعویق بخشی از حقوق، احتسابات بیمه‌ای این کارگران نیز تضییع شده است.

نانواکناری از وزیر راه و شهرسازی خواست تا رسیدگی فوری و برخورد با خاطیان این امر را در دستور کار خود قرار دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    دوشنبه 16 اسفند 1395-22:56


    نابسامانی وضعیت کاری در بندر مدت زیادی که سبب مخدوش شدن وضعیت زندگی پرسنل ان می شود، چرا هنوز اقدامی برای مطالبات آنها انجام نشده است؟؟؟چه کسی مسئول رسیدگی به این مشکل است؟؟