آخرین عناوین

دوشنبه 16 اسفند 1395-22:57 کد خبر:41140

اتفاق سیاسی عجیب از مسئولی پر حاشیه در استانداری مازندران!!!

سرپرست فرمانداری آمل استعفا داد

سرپرست جدید فرمانداری آمل تنها 30 ساعت پس از انتصاب ،از سمت خود استعفا داد.


به گزارش خزرخبر، 30 ساعت پس از انتصاب لطف الله آجدانی به سمت سرپرستی فرمانداری آمل، او استعفای خود را تسلیم استاندار مازندران کرد.

این انتصاب از جلسه ناتمام معارفه و مخالفت امام جمعه آمل و دابودشت با آجدانی تا تصرف فرمانداری توسط جمعی از مخالفان و نامه امروز اصلاح طلبان آمل، با حاشیه هایی روبه رو شده بود.

متن استعفا نامه لطف الله آجدانی به این شرح است:

جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار

استاندار پرتلاش و خدمتگزار دولت تدبیر و امید در استان مازندران

با تقدیم سلام و احترام فراوان، به استحضار عالی می رساند در پی صلاحدید وزیر محترم کشور برای تغییر و تحول در مسئولیت فرمانداری ویژه آمل و درخواست حضرتعالی برای حضور موقت اینجانب با حفظ سمت در مسئولیت سرپرستی فرمانداری ویژه آمل و تشکر از حسن اعتماد آن مقام عالی به این جانب، بر حضرتعالی پوشیده نیست که تلاش برای خدمتگزاری به مردم عزیز شهر هزار سنگر آمل و بهره گیری از رویکرد اعتدالی دولت تدبیر و امید  با هدف تقویت وفاق و همدلی در گروههای مختلف سیاسی در چارچوب مصالح نظام و منافع ملی، تنها انگیزه استاندار محترم و این کوچکترین خدمتگزار مردم برای پذیرش مسئولیت محوله بوده است.

برای این کوچکترین خدمتگزار به نظام، دولت و مردم و معتقد به اصول و ارزشهای انقلاب و نظام و اعتدال و اصلاحات در امور، و به عنوان یک بسیجی سالهای دفاع مقدس که افتخار حضور در جبهه های غرب و جنوب ایران عزیز و عملیات های والفجر شش، بدر و والفجر هشت را در کارنامه دارم؛ هیچ ارزشی بالاتر از حفظ مصالح نظام و منافع ملی و توفیق دولت خدمتگزار تدبیر و امید و تقویت همدلی و وفاق سیاسی و اجتماعی در شهر عزیزم آمل و شهروندان محترم آملی نیست.

اما از آن جایی که برخی بی مهری های عده ای، تحقق هدف خدمتگزاری را برای اینجانب که هر پست و صندلی ای که تکیه گاهی جز برای امکان خدمت به مردم باشد از لنگه کفش کهنه و پاره ای نیز بی ارزشتر است ، ناممکن ساخته؛ ضمن اعلام استعفای خود از مسئولیت سرپرستی فرمانداری ویژه آمل ، از حضرتعالی اجازه می خواهم با استعفای اینجانب موافقت کنید تا همچنان و با همه توان در مسئولیت خطیر مدیریت مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران، خدمتگزار عرصه های علمی، آموزشی و پژوهشی باشم.

با احترام : لطف الله آجدانی

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند شهرداری
    سه شنبه 17 اسفند 1395-11:6


    اقای آجدانی چرا آیا بهتر این نبود که بر کرسی بدست آمده می نشستید و با نشان دادن عملکرد خود شایستگی تان را به اثبات میرساندید؟؟ آیا این نمی تواند بیانگر سستی و ضعف شما به عنوان فرماندار به دیگران نمایش داده شود؟؟