آخرین عناوین

سه شنبه 17 اسفند 1395-8:35 کد خبر:41142

قابل توجه سازمان بازرسی و وزیر بهداشت!!

قرارداد میلیاردی عجیب در علوم پزشکی مازندران!!؟

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اقدامی عجیب قراردادی میلیاردی تبلیغاتی منعقد کرده است.


به گزارش خزرخبر، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حالی که از کمبود بودجه واعتبار نالان می باشد، در اقدامی عجیب و غیرقابل توجیه قراردادی میلیاردی با صدا و سیمای مرکز مازندران منعقد کرده است.

برپایه این گزارش، این دانشگاه که در پرداخت بسیاری از بدهی های خود به کارمندان و حتی پرستاران با مشکلاتی مواجه می باشد و همواره کمبود اعتبار و بودجه را بهانه ای برای عدم پرداخت ها اعلام می کند، در اقدامی که به ظاهر قانونی اما عملاً غیرقابل توجیه منطقی می باشد قراردادی را به مبلغ میلیاردی با صدا و سیمای مرکز مازندران بسته است که ولی و اماهای زیادی را به دنبال دارد.

براساس آخرین شنیده ها، با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات، احتمال تبلیغات سیاسی به نفع فرد یا گروه خاص با توجه به این قرارداد دور از انتظار نمی باشد.

به گزارش خزرخبر، با توجه به اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران وبرخی از معاونان وی چندین بار در حضور رسانه ها و همچنین مسئولین استانی از عدم بودجه کافی و مشکلات مالی گلایه نموده اند، بیش از این قرارداد با این مبلغ شائبه هایی را بین کارکنان و کارمندان و مسئولین درمانی استان به وجود آورده است، که امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مورد شفاف سازی های لازم را ارائه نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :