آخرین عناوین

سه شنبه 17 اسفند 1395-12:41 کد خبر:41149

با تلاش پلیس فتا و حکم دادستانی قائم شهر صورت گرفت:

دستگیری ۲ نفر از اعضای باند توهین به شورای شهر قائم شهر در فضای مجازی

2 نفر از اعضای باند توهین به شورای اسلامی شهر قائم شهر با تلاش های پلیس فتا ، سربازان گمنام و حکم دادستان شهرستان قائم شهر عصر دیروز دستگیر شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،2 نفر از اعضای باند توهین به شورای اسلامی شهر قائم شهر با تلاش های پلیس فتا ، سربازان گمنام و حکم عشقی دادستان شهرستان قائم شهر عصر دیروز دستگیر شدند.

برپایه این گزارش، صبح امروز 17 اسفند 95 جعفر احمدی گرجی رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر در جلسه علنی با تشکر از تلاش های پلیس فتا ، سربازان گمنام و دادستانی از به نتیجه رسیدن شکایت رئیس و اعضای شورای شهر قائم شهر و دستگیری 2 نفر از اعضای گروهی بنام گزلاقی به جرم توهین به بعضی از اعضای شورای شهر قائم شهر در فضای مجازی خبر داد و گفت : عصر دیروز 2 نفر شناسائی و با صدور قرار بازداشت دستگیر شدند یکی از آنها با وثیقه آزاد شد و دیگری با حکم عشقی دادستان شهرستان قائم شهر در بازداشت بسر می برد این فرد که از کارمندان شهرداری است بدلیل پرونده های قضائی دیگر همچنان در بازداشت قرار دارد.

وی با اشاره به ادامه پیگیری ابعاد پرونده افزود : به بزرگان شهر اعلام کردیم اینگونه تاخت و تاز و استفاده از هر روشی برای جامعه اسلامی قابل تحمل نیست ما تاکنون با ساختارشکنان به مدارا و صبوری برخورد کردیم تا از طریق قانون و دستگاه قضایی و امنیتی پیگیری گردد.

احمدی گرجی عنوان کرد : سرور این گروه در کشور امارات بود پرونده بسیار پیچیده بود از تمام ظرفیت های استانی و فرا استانی استفاده شد تا به نتیجه رسید هدف ما تنبیه و تلافی جویانه نیست از همه انتظار داریم در رقابت انتخاباتی با اخلاق و منصفانه رفتار کنند.

سعید میرزائی عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر گفت : کسی که مجری اوامر دیگران بود شناسائی و دستگیر شد این تیم اختشاشگر  بالغ بر 15 نفر هستند روند قضائی و اطلاعاتی و امنیتی باید ادامه یابد تا این افراد به مجازات تخلف خود برسند پیام هائی که از دستگاه این فرد استخراج گردید مشخص می کند چه کسانی این اطلاعات را در اختیار گزلاقی قرار می دادند بطور حتم از شهرداری و شورای شهر بودند از حراست شهرداری و شهردار و رئیس شورای شهر  پلیس فتا و دستگاه قضا سپاسگزاریم.

میرزائی افزود: اینها کسانی هستند که ما به آنها پناه دادیم و فرصتی برای کار فراهم کردیم ولی قدر ندانستند باید پای تبعات رفتار خود باشند.

علی غفوری عضو دیگر شورای شهر قائم شهر بیان کرد : از بعضی مسائل عمومی می توان گذشت اما بعضی مسائل مطرح شده خصوصی است بما توهین شده و من از حق خود نمی گذرم متاسفانه برخی از این افراد به خانواده شهدا متصل هستند و باید دو برابر مجازت شوند من 43 سال در این شهر زندگی می کنم از توهین ها و الفاظ رکیک آنها نمی گذرم .

وی از همه اعضای شورا خواست بطور جدّ پیگیر حق خود باشند، نصراله دریا بیگی عضو شورای شهر و دبیر خانه کارگر استان مازندران از دیگر کسانی بود که در کانال گزلاقی مورد هجمه و توهین قرار گرفته بود.

وی گفت : از سال 67 با افتخار وارد مازندران شدم هیچ نهادی به اندازه من برای مازندران کار نکرده است روزانه 17 ساعت کار می کنم در قائم شهر 4 دفتر دارم برای  8 هزار نفر کار و اشتغال ایجاد کردم بخاطر طرح مسائل خصوصی از این افراد نمی گذرم .

دریابیگی اظهار کرد : همه کسانی که در این جریان دخیل بودند کسانی که در جلسات شبانه شرکت داشتند ، و یا کسانی که سکوت کردند و یا آمار و اطلاعات غلط در اختیار این گروه قرار دادند تا فضای اجتماعی را آشفته و متشنج کنند باید محاکمه و مجازات شوند این افراد صلاحیت کار کردن در شهرداری را ندارند سر دسته آنها باید به مردم معرفی شود آنها فضائی را در شهر ایجاد کردند که جوانان فکر می کنند همه مدیران و مسئولان فاسد هستند.

وی گفت : در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی و انتقال و جابه جائی قدرت با انتخابات صورت می گیرد باید از رواج رفتار غیر اخلاقی و غیر انسانی جلوگیری کرد .

محمد علی صالح زاده عضور شورای اسلامی شهر قائم شهر که در جریان هجمه های گروه فضای مجازی گزلاقی  مورد شک و تردید دیگر اعضا  قرار گرفته بود با گلایه اظهار کرد : من آنقدر شجاعت دارم که حرف ها و انتقادات خود را رو در رو و چشم در چشم بیان کنم همه کسانی را که ناعادلانه قضاوت کردند می بخشم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :