آخرین عناوین

جمعه 20 اسفند 1395-15:20 کد خبر:41178

انتقاد ائمه جمعه برخی از شهرهای مازندران !!

مردم از مشکلات فراوان گلایه دارند/عمل کردن به‌جای کلی‌گویی درباره مشکلات

این‌روزها مردم از بیکاری، گرانی،رکود، تورم، بی‌عدالتی‌ها، تبعیض‌ها، اختلاس‌ها و ... گله دارند آن‌وقت نسبت به حل مشکلات مردم کلی‌گویی کردن که دردی را دوا نمی‌کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدمهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر و در جمع نمازگزاران نوری با توصیه به تقوی الهی و توجه به دستورات و تعلیم حق‌تعالی اظهار کرد: در آیاتی از سوره کهف خداوند خاسرین را معرفی می‌کند و سعی و تلاش برای دنیا و غفلت از آخرت را بی‌فایده و حاصل اعلام داشته است.

وی افزود: بدعت‌گذاران در دین و مغروران از زیانکارانند که در قرآن یهود و نصارا و خوارج نهروان مصداق خاسرین معرفی شدند.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به هفته منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: منابع طبیعی امانت در دست ما است و همه وظیفه داریم از آن حفاظت و حراست کنیم و به آیندگان تحویل دهیم تا همگان از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

این مسئول برپایی نمایشگاه بهاره را کمک به افزایش توان خرید اقشار کم‌درآمد عنوان کرد و از دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه‌ها قدردانی کرد و از آنان خواست تا با کاهش قیمت مناسب و منطقی خانواده‌‌های کم‌درآمد را شاد کنند.

امیری‌ارجمند با اشاره به ایام ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در سراسر کشور از جوانان برای ثبت‌نام دعوت کرد و از خانواده‌ها خواست تا مشوق این امر باشند.

وی با تسلیت رحلت ام‌البنین(س) بیان کرد: این بانوی گرانقدر برای فرزندان علی(ع) و زهرا (س) و فرزندانی که از دامن خود او به دنیا آمدند مادری کرد و با آنکه نامش فاطمه بود اما به احترام حضرت فاطمه (س) خواست تا ام‌البنین صدایش کنند و چهار فرزندش را  برای حمایت از دین خدا همراه امام حسین (ع) کرد و در کربلا به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به بیانات رهبری نا امیدکنندگان را افرادی دانست که در صف دشمنان هستند و اضافه کرد: افزایش اعتماد نسبت به نظام و امیدآفرینی باید در دستور کار همه مسئولان باشد و کسانی که مردم را نا امید می‌کنند چه داخلی باشند و چه خارجی سربازان دشمن هستند.

این مسئول بیان کرد: تصویب حقوق‌های کلان توسط برخی از نمایندگان و احاله آن به شورای نگهبان در حالی که بحران فراوان است و بیکاری افزایش یافته، معیشت مردم سخت شده است در واقع تکمیل پازل دشمنان است.

امیری‌ارجمند خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: در زمان تبلیغات انتخابات ادعای ایجاد اشتغال داشتید و اکنون با این کار توپ را در زمین شورای نگهبان انداختید، این نشان می‌دهد دغدغه‌ای وجود ندارد، مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان رهبری بر این امر تأکید کردند و فرمودند: دغدغه داشته باشید اگر حتی یک جوان به دلیل مشکلات به انحراف برود همه ما مسؤول هستیم.

وی با اشاره به عملکرد دولت در روزهای باقیمانده به انتخابات، ادامه داد: اگر هم آمارهای ارائه شده توسط دولت درست باشد برای امروز ما تأثیر ندارد، دولت باید برنامه زمان‌بندی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشد، سفره‌های مردم خالی است.

امام جمعه شهرستان نور گفت: حضور گروه‌های  300 و 400 نفره اقتصادی تأثیری برای مردم نداشت، اینکه وزیر اقتصاد بگوید بنا داریم سفره‌های مردم را گسترده‌تر کنیم، شعار است اما در عمل چیزی مشاهده نمی‌شود، مردم گرفتار هستند با مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کنند، شب عید نزدیک است اما قدرت خرید ندارند و شرمنده خانواده هستند.

این مسئول بیان کرد: مجلس خبرگان باید بحث ربوی بودن بانک‌ها، حقوق نجومی، بی‌مسئولیتی برخی مسئولان و مدیران  را در جلسه خود پیگیری می‌کرد، نظارت بر شوراها باید در زمان ثبت‌نام کاندیداها با زیرساخت‌های اولیه نظارتی دقیق‌تر شود.

امیری‌ارجمند گریزی هم به وقایع آمریکا زد و افزود: حقوق بشری که ترامپ به دنبال آن است کمک به القاعده و قتل عام مردم یمن است، منع ورود و مهاجرت اتباع  برخی از کشورهای مسلمان و در عوض استقبال از حضور عربستان که خود در حادثه سپتامبر و انفجار برج‌های دوقلو نقش اساسی داشت از ادعاهای حقوق بشری ترامپ و آمریکا است که البته مخالفان زیادی در ایالت‌های مختلف خود دارد.

وی گفت: تاکنون آمریکا چنین رئیس جمهوری را به خود ندیده که با اصول مملکت‌داری و سیاست اداری آشنا نباشد و این به خود مردم و کشور امریکا هم زیان وارد می‌کند.

*ضرورت مشارکت مردم در احیاء و اصلاح منابع طبیعی

رئیس اداره منابع طبیعی آبخیزداری شهرستان نور نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌ها با اشاره به اینکه شهرستان نور به عنوان سومین شهرستان استان مازندران از نظر وسعت دارای 230 هزار هکتار منابع طبیعی است، اظهار کرد: از این مقدار 127 هزار هکتار اراضی جنگلی و 103 هزارهکتار مراتع است.

مرتضی مهدی‌زاده درباره اهمیت منابع طبیعی و حفاظت از آن تصریح کرد: حفاظت از خاک و جلوگیری از فرسایش آن، ذخیره آب زیر زمینی با بارش نزولات و پوشش گیاهی، تولید اکسیژن و جلوگیری از ریزگردها با توسعه جنگل امکان‌پذیر است.

وی افزود: انتظار داریم مردم همکاری کنند تا مانع قطع غیرمجاز اشجار و قاچاق چوب شویم که بومیان و حاشیه‌نشینان جنگل در این امر نقش اساسی دارند.

مهدی‌زاده تهدید وقوع حریق در عرصه‌های جنگل و مراتع را از دغدغه منابع طبیعی دانست و گفت: این موضوع انرژی، توان، هزینه زیادی را از ما می‌گیرد و خسارات سنگینی به منابع طبیعی می‌زند که این نیز مستلزم همکاری عمومی است و مشارکت مردم در زمینه اصلاح، احیاء و حفاظت از منابع طبیعی ضروری است.

*مسئولان به وعده‌های استکبارگران دل‌خوش نباشند

براساس همین گزارش، محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به صفات مؤمنان، اظهار کرد: باید در طول یک سال اخیر رفتار و حرکات خود را در خانواده و جامعه بازنگری کنیم و ببینیم تا چه اندازه رفتار و کارهای ما اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه رفتار و مَنِش زندگی ما باید اسلامی باشد، افزود: انسان با چهارپایان تفاوت بسیاری دارد و باید رفتارها و کارهای خود را در راستای فرمایشات پروردگار الهی همسو کنیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه ما در مکتب اهل بیت زندگی می‌کنیم و باید تلنگری به خود بزنیم، تصریح کرد: نزدیک به پایان سال هستیم اما هنوز اندرخم یک کوچه هستیم و باید در رفتار خود بازنگری داشته باشیم.

قاسمی بر خدا ترس بودن مسلمانان تأکید کرد و ادامه داد: انسان هر زمانی که به یاد خدا باشد از گناه کردن دوری می‌کند و در دام شیطان قرار نمی‌گیرند و در واقع خدا ترس بودن به انسان آبرو می‌بخشد.

وی با بیان اینکه سفیدی محاسن، گذاشتن انگشتر و شرکت کردن در صف اول نماز نشانه مؤمن بودن نیست، اضافه کرد: کسی که زبان و دل آن هماهنگ باشد آن فرد مؤمن است.

امام جمعه موقت ساری یکی از ویژگی‌های مؤمنان را توکل کردن بر خدا دانست و بیان کرد: نگاه ما در زندگی باید به خدا باشد و نباید به غیر از خداوند به کسی دیگر توکل و تکیه کنیم.

قاسمی با تأکید بر اینکه مسئولان نظام به وعده‌های استکبارگران و دشمنان دل‌خوش نباشند، گفت: مسئولان و مردم باید توکل بر خداوند کنند و نباید منتظر وعده‌های استکبارگران و امریکا باشیم.

*مسئولان در قبال موزه دفاع مقدس ساری سهل‌انگاری نکنند

وی در ادامه راهیان نور را نعمت فرهنگی برای نظام و نسل جوان جامعه دانست و افزود: راهیان نور حرکتی بسیار ارزشمند در کشور است و این اقدامات باید هرچه بیشتر و هدفمندتر برگزار شود چون مقام معظم رهبری از این حرکت بسیار خوشحال هستند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه استاندار و مسئولان نباید در قبال موزه دفاع مقدس ساری سهل‌انگاری کنند، اضافه کرد: لشکر 25 کربلا در جبهه‌های جنگ نقش‌آفرینی کردند اما ما هنوز نتوانستیم پارک موزه دفاع مقدس ساری را بهره‌برداری کنیم.

*لزوم قدردانی از خانواده‌های شهدا

قاسمی با تأکید بر اینکه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم و از آنها به نیکی تجلیل کنیم، بیان کرد: شهدا در راه خداوند به شهادت رسیدند و ما در نظام اسلامی بر سر سفره شهدا نشسته هستیم.

وی به سالگرد شهادت یادگار امام(ره) اشاره کرد و افزود: فرزند امام خمینی(ره) عالم وارسته بودند و در کنار بنیانگذار انقلاب اسلامی زحمات بسیاری کشیدند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اقتصاد مقاومتی و لزوم اجرایی کردن آن در جامعه، تصریح کرد: بسیاری از کشورها و دشمنان به‌دنبال آسیب رساندن به نظام اسلامی هستند و تاکنون از چندین راه وارد شدند اما نتوانستند به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کنند.

*مردم باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه لمس کنند

قاسمی با بیان اینکه ایران اسلامی قربانی ترور و تروریست است و نباید در لیست کشورهای تروریست و ناقض حقوق بشر قرار گیرد، افزود: در کشور باید به ظرفیت‌های درونی خود تکیه و از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم فرمایشاتی در خصوص اقتصاد مقاومتی داشتند و از این مسأله گلایه نیز کردند، خاطرنشان کرد: مردم باید اقتصاد مقاومتی و رفاه را در جامعه لمس کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه بیکاری و نابسامانی بازار در جامعه بی‌داد می‌کند، گفت: یکسری از مسائل در جامعه وجود دارد که نمی‌شود به آسانی از کنار آن گذشت.

*واردات مرکبات با روح اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد

قاسمی با بیان اینکه واردات مرکبات با روح اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد، اظهار کرد: یک‌ونیم میلیارد دلار خودروهای لوکس به کشور وارد شد که این مسأله مغایر اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم به تولید داخلی توجه داشته باشد، تصریح کرد: خیر و مصلحت دولت گوش دادن به فرمایشات رهبری است.

*چهارشنبه‌سوری تحریم شود

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه وسایل برای خرید عید باید تولیدات داخلی باشد، افزود: سنت‌های زیبایی در کشور داریم که ریشه در آموزه‌های دینی دارد و در روزهای پایان سال باید مراقب باشیم این سنت‌ها موجب ضرر رساندن به جامعه و انسان‌ها نشود.

قاسمی با تأکید بر اینکه همزمان با خانه‌تکانی منزل باید دل خود را خانه‌تکانی کنیم، گفت: امسال به احترام شهدای فداکار آتش‌نشان حادثه پلاسکو از نسل جوان می‌خواهیم چهارشنبه‌سوری و آتش‌بازی را تحریم کنند.

مردم از مشکلات فراوان گلایه دارند

برپایه این گزارش، محمد‌مهدی راشدی‌نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چالوس با اشاره به نام‌گذاری ۲۰ اسفند(امروز) به‌عنوان روز راهیان نور، اظهار کرد: تأکید رهبر بزرگوار انقلاب بعد از دفاع مقدس همواره بر حفظ و یاد فرهنگ دفاع مقدس و باقی ماندن یاد شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان در دل و ذهن مردم بوده است.

*راهیان نور عامل تأثیرگذار حفظ روحیه دینی و اخلاقی

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تعبیر خاصی از دوران پر حماسه دفاع مقدس دارند، افزود: ایشان فرمودند: دفاع مقدس یک گنج فرهنگی و معدن طلای پر ارزشی است،که دلیل این نگاه بلند بر آن دوران پر افتخار این است که در دوران دفاع مقدس، ملت مقاوم، صبور، مؤمن و شجاع ایران توانست در برابر هجوم ناجوانمردانه دشمن بایستد و صحنه‌هایی از ایثار، فداکاری، مقاومت و حماسه را بیافریند و نگذارد دشمن به کمترین خواسته‌های خود برسد و عزت و سر افرازی را برای کشور و نظام اسلامی به‌وجود بیاورند.

امام جمعه چالوس با اشاره به اینکه حضور هزاران نفر از نسل بعد از آن دوران پر افتخار در مناطق جنگی در سفرهای راهیان نور عاملی‌ برای جلوگیری از فراموش شدن آن همه ارزش‌ها و افتخارات است، تصریح کرد: راهیان نور عامل حرکت‌بخش جامعه و تأثیرگذاری برای حفظ روحیه دینی و اخلاقی محسوب می‌شود.

این مسئول بیان کرد: راهیان نور یعنی نسل پر افتخار انقلاب جان و هستی خود را فدا کردند اما نگذاشتند به‌هویت و اصالت و به‌شرف و غیرت اسلامی و ملی مردم لطمه‌ای وارد شود.

راشدی‌نوری با تأکید بر اینکه این راه و مسیر و این حرکت باید استمرار پیدا کند، افزود: این حرکت نیرو‌آفرین باید برای حفظ و تضمین روحیه ارزش‌مدار اخلاق‌مند دینی در نسل‌های بعدی تداوم داشته باشد.

*یاد شهیدان موتور تحرک‌بخش جامعه

 وی با اشاره به سالروز وفات بانوی مکرم ام‌البین و روز تکریم از همسران و مادران شهدا و همچنین روز ٢٢ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام در سال ٥٨ نیز اظهار کرد: درسی که باید گرفت این‌ است که جایگاه شهید و ارزش شهید و شهادت در نزد خداوند و تأثیر خون شهید در حفظ عزت و سر افرازی ملت جایگاه بلندی است و غفلت از یاد فداکاری شهیدان و ناسپاسی از ایثارگری‌های آنان باعث از دست دادن همه عزت‌ها و افتخارات می‌شود.

امام جمعه چالوس یاد شهیدان را موتور تحرک‌بخش برای جامعه دانست و گفت: یاد شهدا سبب ماندگاری، ثبات و پایداری نظام و انقلاب بوده و مردم و به‌ویژه مسئولان باید برای همیشه خود را مرهون  شهدا بدانند.

این مسئول بر لزوم حرمت‌گذاری به خانواده شهدا به‌ویژه مادران و همسران شهید تأکید کرد و افزود: این بانوان با صبوری، مقاومت و با رنج و زحمت از خود گذشتگی چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از شهادت عزیزانشان در حفظ و نگهداری  و تربیت فرزندانشان و پاسداری از آرمان‌های شهیدانشان رنج‌ها دیده و خون دل‌ها خورده‌اند اما همچنان خود را بدهکار اسلام و انقلاب می‌دانند.

راشدی‌نوری خاطرنشان کرد: باید قدر این زنان پر افتخار را دانست و همیشه قدردان فداکاری‌ها و رنج‌هایشان بود.

* ولی فقیه محور نظام و انقلاب

 وی با اشاره به روز ٢٦ اسفند سالروز ارتحال جانسوز یادگار حضرت امام مرحوم حجت‌الاسلام حاج سید‌احمد خمینی(ره) گفت : مهم‌ترین ویژگی آن مرحوم ولایت‌مداری، صداقت و وفاداری به ولایت فقیه و ولی فقیه بود.

امام جمعه چالوس با اشاره به اینکه سید‌احمد خمینی در زمان امام مشاور امین و صادق و برای مقام معظم رهبری یاوری وفادار، فداکار و مدافعی سر‌سخت و وفادار برای ولایت فقیه بوده است، خاطر‌نشان کرد: ولایت فقیهی که به‌گفته روزنامه‌نگار معروف مصری(حنین هیکل): ما اهل سنت از نعمت ولی فقیه محرومیم و سرافرازی و عزت و موفقیت شما ایرانیان در دنیای اسلام و در منطقه به‌خاطر این است که بالای سرتان یک ولی فقیه است.

این مسئول تصریح کرد: بیان این جمله از یک روشن‌فکر و روزنامه‌نگار مصری برای این‌ است که ملت و مسئولان و جریان‌ها و جناح‌های سیاسی باید بدانند که دنیا فهمیده است که اگر در مملکت ما ثبات و امنیت برقرار بوده، در منطقه و در جهان کشور و نظام ما به‌عنوان الگوی موفق در حکومت‌داری دینی شناخته شده است، به‌واسطه ولایت فقیه است.

راشدی‌نوری افزود: اگر دنیای استکبار و صهیونیست‌ها از نظام، انقلاب و ملت ما حساب می‌برند و اگر تمام نیروهای مقاومت در منطقه و ملت‌های تحت ستم ، چشم به‌کشور ما دوخته‌اند برای این است که محور نظام و انقلاب ما ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز قرار داریم، تأکید کرد: تنها راه برای جلوگیری و رهایی از دو‌گانگی، اختلاف و تفرقه و تنها راه برای برگزاری یک انتخابات عزت‌مند و بدون حاشیه پای‌بندی به رهنمودها و هدایت‌های حضرت امام خامنه‌ای به‌عنوان ولی فقیه و رهبر حکیم، شجاع و هوشمند انقلاب اسلامی است.

امام جمعه چالوس به دیدار رئیس جمهور آذربایجان  با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : وقتی رهبر بزرگوار در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان می‌فرمایند: خیر و مصلحت دولت آذربایجان در همراهی با احساسات مذهبی مردم است، بنابراین این رهنمود دلسوزانه و خیر خواهانه به طرق اولی برای مسئولان و دولتمردان ما هم هست که نباید با احساسات مذهبی مردم بازی کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه نباید به آرمان‌های  جامعه اسلامی انقلابی بی‌توجهی و بی‌مهری کرد، ادامه داد: نباید با مردم فریب‌کاری کرد چرا که این مردم هوش و درک بالایی دارند و همه رفتارها را ملاحظه می‌کنند.

* عمل کردن به‌جای کلی‌گویی درباره مشکلات

راشدی‌نوری با انتقاد از اجرای طرح سهام عدالت در این‌روزها خاطر‌نشان کرد: واقعا این سهام عدالت در این چند سال چه می‌کرد که در آستانه انتخابات آمدند اعلام کردند بیایید سهامتان را بگیرید؟ همان حرف‌هایی که نسبت به دولت‌های گذشته می‌گفتید خودتان دارید انجام می‌دهید، آن‌هم با همه مشکلاتی که دولت و مردم با آن مواجه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم از مشکلات فراوان گلایه دارند، گفت: این‌روزها مردم از بیکاری، گرانی،رکود، تورم، بی‌عدالتی‌ها، تبعیض‌ها، اختلاس‌ها و ... گله دارند آن‌وقت نسبت به حل مشکلات مردم کلی‌گویی کردن که دردی را دوا نمی‌کند بلکه باید ببینیم در سبد زندگی مردم چه چیزی وارد کردیم، با حرف زدن که مشکل حل نمی‌شود.

تنها راه علاج اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است

براساس این گزارش، محمداسماعیل قلی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابلسر با اشاره به روز درختکاری در هفته گذشته و غرس یک اصله نهال مثمر توسط توسط رهبر انقلاب، اظهار کرد: در روایات آمده است که کاشتن درخت و مراقبت از آن، صدقه است.

وی افزود: جای تاسف است که سالانه نهال‌های زیادی غرس می‌شود اما مراقبت لازم و جدی در به‌بار نشستن آنها وجود ندارد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به 20 اسفند روز راهیان نور، تصریح کرد: راهیان نور اتفاق مبارکی است که در سالیان اخیر شدت بیشتری پیدا کرده است.

قلی‌پور با بیان اینکه اعزام مردم به مناطق جنگی که محل رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌ها است، پیام‌های زیادی به همراه دارد، از همه کسانی که در این حرکت جهادی تلاش می‌کنند تشکر کرد و از مسئولان خواست که فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کنند.

وی تاکید کرد: همین فرهنگ ایثار و شهادت است که انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

خطیب جمعه بابلسر با اشاره به 22 اسفند روز وفات حضرت ام‌البنین(س) که روز تجلیل از همسران و مادران شهدا نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: مادران شهدا، ایثارگران و جانبازان همانند حضرت ام‌البنین(س) فرزندان خود تشویق به جهاد می‌کردند.

قلی‌پور با تاکید بر اینکه نباید یاد شهدا را فراموش کرد، متذکر شد: عده‌ای تلاش می‌کنند با اهانت به شهدا، ذهن جوانان را تخریب کنند.

وی ادامه داد: ما مدیون شهدا هستیم و اگر امروز پیشرفتی داریم و در امنیت زندگی می‌کنیم، به برکت خون شهدا است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: مطالبات دیروز رهبری بسیار قابل تامل و تدبر بود.

قلی‌پور اضافه کرد: از فرمایشات رهبری چنین برمی‌آمد که مسئولان نتوانستند وظایف خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی کامل انجام دهند.

وی با بیان اینکه گلایه‌ها و شکایت‌های مردمی از وضعیت معیشت، تولید، اشتغال و رکود نشان می‌دهد اقتصاد مقاومتی عملیاتی نشده است، اظهار کرد: آمارهایی که از سوی مسئولان ارائه می‌شود باید ملموس باشد و مردم آن را در زندگی خود ببینند.

خطیب جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه استفاده از تولیدات داخل وظیف همه مردم است، افزود: نمی‌توان به سرمایه‌گذاران خارجی دل خوش کرد بلکه باید به توان و جوانان داخلی اتکا کرد.

قلی‌پور تنها راه علاج اقتصاد کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند.

وی در پایان با بیان اینکه ما از بیرون آسیب‌پذیر نیستیم و دشمن نمی‌تواند به ما حمله کند، گفت: مهم آن است که به خودباوری برسیم و باور کنیم که می‌توانیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارشناس امور مالی
    شنبه 21 اسفند 1395-10:32


    مردم ما در عرصه های مختلف تولیدی فعال هستند ولی وقتی هیچ حمایتی از سمت دولت نمی بینند چطور میتوانند در بحث اقتصاد مقاومتی و تولید ملی و خودکفایی فعال باشند ، در جواب هر کاری باید مزدی دریافت شود، با دست گرفتن صندوقی پر از هیچ مردم را به بازی نگیرید

    • سحر...دانشجو
      شنبه 21 اسفند 1395-1:16


      با توجه به مشکلات اقتصادی و رکود حاکم در بازار مسئولین چرا به فکر چاره نمی باشند؟!!
      مشکلات مالی مردم با آمار و شعار الکی درست نمی شود وقتی جیب مردم خالی از پول باشد چه فایده؟!