آخرین عناوین

جمعه 20 اسفند 1395-16:41 کد خبر:41180

شهردار ساری خبر داد:

اجرای پروژه های 24 ساعته همچنان ادامه دارند/رکورد شکنی در شهرداری ساری ادامه دارد

شهردار ساری از اجرای سه پروژه 24 ساعته برای کاهش ترافیک خبر داد.


به گزارش خزرخبر،مهدی عبوری با بیان اینکه طی هفته های اخیر سه پروژه طی 24 ساعت با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت انجام شده است افزود:این سه پروژه از طرح های سازمان ترافیک بوده که با همکاری جهادی معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران شهرداری ساری طی 24 ساعت اجرا شده اند.

عباس رشیدی معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری نیز در مورد اجرای این پروژه ها اظهار داشت:این معاونت با همکاری سازمان ترافیک و سازمان عمران توانست چندین پروژه را طی 24 ساعت اجرا نموده و کمترین مزاحمت را برای مردم بوجود آورده ایم.

احمد گوران رییس سازمان ترافیک شهرداری ساری نیز با بیان اینکه دو پروژه در میدان شهید فلاح و در انتهای بلوار داراب طی 24 ساعت برای کاهش ترافیک اجرا شده اند افزود:برای اینکه بار ترافیکی در تقاطع شهید علمدار کاهش یاید در این بلوار اصلاح هندسی شده است.

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری همچنین از اجرای پروژه دور برگردان بلوار پاسداران واقع در روبروی گارد جنگل خبر داد و گفت:با اجرای این پروژه عملا بار ترافیکی بلوار پاسداران و حتی میدان امام به قدر چشمگیری پایافته است

وی با اعلام اینکه در سه راه شهیدان مستشرق(سه راه کشاورزی) نیز طی 24 ساعت در روز جمعه 20 اسفند 95،طرح اصلاح هندسی اجرا شده است تصریح کرد:در این طرح چراغ 3 فاز به 2 فاز تبدیل شد تا بار ترافیکی خیابان امیر مازندرانی کاهش یابد.

گوران با اعلام اینکه طبق نظر سنجی های میدانی در مورد اجرای این چند پروژه ترافیکی در طی 24 ساعت،خوشبختانه رضایت زیاد مردم و به خصوص رانندگان را شاهد بوده ایم خاطر نشان کرد:از مردم ساری به خاطر صبر و تحملی  که در اجرای پروژه ها با ما داشته و دارند تشکر میکنیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شهروند
    شنبه 21 اسفند 1395-9:53


    سرعت در انجام پروژه ها مهم است اما دقت در کار و انجام کار به صورت اصولی و درست ارزش مندی بالاتری خواهد داشت