آخرین عناوین

يکشنبه 22 اسفند 1395-10:48 کد خبر:41205

با حضور استاندار مازندران انجام شد:

آغاز به کار ستاد انتخابات در مازندران/30 اسفند آغاز نام‌نویسی نامزدها

ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به طور رسمی کار خود را در استانداری مازندران آغاز کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، صبح امروز به طور رسمی ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به طور رسمی کار خود را با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در استانداری مازندران آغاز کرد.

استاندار مازندران در افتتاح ستاد انتخابات با بیان اینکه بحث انتخابات از مدت‌ها قبل مطرح بود و به لحاظ اینکه باید از قبل تمهیداتی برای برگزاری یک انتخابات با شکوه در مازندران داشته باشیم، اظهار کرد: این مرحله از انتخابات مانند گذشته با آموزش لازم نیروهای اجرایی در رده‌های مختلف انجام شد.

ربیع فلاح‌جلودار با اشاره به اینکه آزمون‌های لازم از مجریان انتخابات آتی گرفته شد، افزود: افرادی که نتوانستند در آزمون حائز رتبه شوند آموزش و آزمون مجدد انجام می‌شود.

استاندار مازندران، نام‌نویسی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا را از 30 اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: نظام جمهوری اسلامی نظام مردم سالاری دینی است و با رای و نظر مردم نظام شکل گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه بعد از 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی 35 دوره انتخابات در کشور برگزار شد، ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران مردمی فرهیخته و معتقد به سرنوشت دارد در این مرحله از انتخابات با مشارکت حداکثری در 29 اردیبهشت سال 96 حماسه‌ساز می‌شوند.

فلاح تصریح کرد: در انتخابات گذشته بحث امنیت، سلامت، قانونمندی و مشارکت حداکثری در انتخابات برای ما مبنای برگزاری انتخابات بود و در این مرحله هم تاکید بر نظارت دقیق داریم.

وی با اشاره به اینکه باید دقت شود از امکانات دولتی به نفع و یا علیه کاندیداهایی استفاده نشود،خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی به نوعی مسئولیت دارند به نحو شایسته‌ای انتخابات برگزار شود.

استاندار مازندران رسانه‌ها و احزاب را مسبب پویایی انتخابات سالم در کشور و استان دانست و بیان کرد: رسانه‌ها در انتخابات گذشته در ابعاد مختلف نقش موثری در برگزاری انتخابات پویا و با مشارکت حداکثری داشتند و لازم است در این مرحله هم نقش‌آفرین باشند.

این مسئول با بیان اینکه در ایام نوروز شاهد ثبت‌نام داوطلبان شورای شهر و روستا برای پنجمین دوره از این نوع انتخابات هستیم، اظهار کرد: لازم است تمام جریانات انتخاباتی در ایام نوروز در محل کار خود حضور داشته باشند.

فلاح 22 فروردین را آغاز نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری در سطح کشور دانست و ادامه داد: لازم است در این دوره هم ستاد انتخابات مازندران به درستی ایفای نقش کند.

براساس همین گزارش،فلاح رییس کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: متقاضیان می توانند از سه شنبه این هفته با دردست داشتن مدارک مورد نیاز، داوطلبی خود را در دفاتر پیشخوان دولت اعلام کنند.

بعد از مرحله پیش ثبت نام ، داوطلبان برای تایید نهایی از روز 30 اسفند امسال به فرمانداری و بخشداری ها مراجعه کنند.

وی هزینه پیش ثبت نام را برای هریک از متقاضیان 20 هزار تومان اعلام کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :