آخرین عناوین

يکشنبه 22 اسفند 1395-17:22 کد خبر:41209

انتصابی نو در آبفای شهری مازندران:

انتصاب سرپرستان معاونت های خدمات مشترکین و مدیر امور آبفای ساری

سرپرستان معاونت های خدمات مشترکین ، درآمد و برنامه ریزی ،مدیر امور آبفای ساری معارفه و منصوب شدند.


به گزارش خزرخبر  و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران،با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مهدی لطفی به عنوان سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد و رضا جانبار به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی آبفاشهری مازندران و بهزاد برارزاده به عنوان مدیر امور ساری معرفی شدند.

براساس این گزارش،مدیرعامل شرکت در آیین تجلیل و معارفه معاونان شرکت و مدیر امور ساری، ضمن قدردانی از مسئولان استانی وشهرستانی و نمایندگان محترم مجلس در همراهی و حمایت  از این شرکت در بخش اعتبارات و اجرای طرحها گفت:  با حمایت این مسئولان طرحهای آب وفاضلاب شتاب بیشتری گرفت.

ذاکری، با اشاره به کاهش مقدار بارندگی و تغییر فرهنگ و افزایش تقاضا برای مصرف آب ، افزود:  90 درصد منابع تامین آب شرب استان از طریق سفره های آب زیرزمینی و چاه ها انجام می شود بنابراین با مشارکت آب منطقه ای استان و  براساس تدوین نقشه راه،  باید به سمت تامین منابع آب پایدار پیش رویم.

وی، ادامه داد: بر اساس نقشه راه، تا سال 1440 ، 85درصد منابع آب شرب از طریق آبهای سطحی  و 15درصد از طریق  آبهای زیرزمینی تامین شود.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به برخورداری 11 درصدی جمعیت این استان از طرحهای فاضلاب تصریح کرد: این رقم در کشور 44 درصد می باشد که برای رسیدن به میانگین کشوری از طریق فاینانسهای داخلی وخارجی و اجرای این طرحها سعی در جبران عقب ماندگی در بخش فاضلاب داریم.

وی،  ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به طرحهای فاضلاب  پیگیر اخذ تسهیلات از بانک توسعه اسلامی به مبلغ 265 میلیون یورو می باشیم .

ذاکری با اشاره به مرحله دوم بازدید کارشناسان این بانک از طرحهای فاضلاب استان مازندران طی روزهای گذشته افزود: با دریافت این تسهیلات و اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای اولویت دار 25درصد به جمعیت برخوردار از این طرحها در استان افزوده می شود.

وی، ضمن اشاره به سنت خانه تکانی در روزهای پایانی سال از مشترکین خواست با اعمال مدیریت مصرف ، مجموعه شرکت آبفاشهری را در خدمت رسانی به مردم یاری رسانند.

در ادامه این مراسم مهدی لطفی سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران در سخنانی اظهار امیدواری کرد در این بخش با کمک سایر همکاران در راستای اهداف شرکت گام برداریم.

رضا جانبار سرپرست معاونت برنامه ریزی آبفاشهری مازندران  نیز به تلاش کارکنان در وصول مطالبات اشاره و تصریح کرد: این تلاش قابل تقدیر است.

برارزاده مدیر امور آبفاشهری ساری با بیان اینکه برای رسیدن به هدفهای تعیین شده باید گامهای بلندی برداشته شود، گفت: با کارگروهی، همدلی ، انسجام و دوستی این امر میسر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارشناس مالی
    دوشنبه 23 اسفند 1395-14:35


    از آنجاییکه از مزایای طرح فاضلاب شهری،جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی، ارتقای بهداشت و استفاده دوباره از آب در صنعت می باشد، مدیران استانی باید با یک برنامه ریزی منسجم و هوشمندانه سرعت اجرای طرح‌های فاضلاب شهرهای استان را بالا ببرند.

    • حدیث
      دوشنبه 23 اسفند 1395-8:38


      با توجه به تامین ۹۰ درصدی آب مصرفی از سفره آب زیرزمینی، شیوه ی درست مصرف باید بسیار مهم بوده و در برنامه های مختلف از سمت رسانه ها و شرکت آب فاضلاب به آموزش گذاشته شود.