آخرین عناوین

دوشنبه 23 اسفند 1395-10:48 کد خبر:41215

خود کرده را تدبیر نیست / مسئولان کم کاری کردند!!؟

اعتبارات به 57 پروژه در نكا تخصیص نیافت !

فرماندار نکا گفت: تعداد 57 پروژه در شهرستان نکا به سبب پیگیری نکردن برخی از مدیران برای تأمین اسناد خزانه، منجر به تخصیص اعتبارات نشده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، فرماندار نكا با بیان اینکه 57 پروژه در این شهرستان با وجود اینکه تبادل موافقت‌نامه انجام شده اما به سبب پیگیری نکردن برخی از مدیران برای تأمین اسناد خزانه، منجر به تخصیص نیافتن اعتبارات شده است، گفت: تخصيص نيافتن به سبب عدم پيگيري مديران بوده است.

براساس این گزارش، جعفر احمدی  در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری نکا اظهار کرد: از 111 پروژه عمرانی که از محل منابع 2 درصد نفت و تملک استانی تبادل موافقت‌نامه شده است تاکنون 44 پروژه تخصیص یافته است.

وی افزود: تعداد 57 پروژه در شهرستان نکا با وجود اینکه تبادل موافقت‌نامه انجام شده به سبب پیگیری نکردن برخی از مدیران برای تأمین اسناد خزانه، منجر به تخصیص اعتبارات نشده است.

فرماندارنکا با اعلام اینکه میانگین تخصیص اعتبار استان 44 درصد و شهرستان 51 درصد است؛ یادآور شد: کل اعتبارات تخصیص یافته شهرستان از محل منابع 2 درصد نفت و تملک، 5 میلیارد و 601 میلیون تومان بود که اعتبار مصوب آن 11 میلیارد و 110 میلیون تومان بوده است.

این مسئول با اشاره به کم‌کاری برخی مدیران در جذب اعتبارات به موقع پروژه‌ها گفت: ارزشیابی مدیران براساس عملکردشان در جذب اعتبارات برای پروژه‌ها است و مدیران کم‌کار باید تلاش بیشتری در ادامه راه انجام دهند.

به نظر می رسد فرماندار نکا ، به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان ، خود مسئولیتی خطیر در راستای جذب اعتبارات شهرستانی داشته و تنها بسنده نمودن به انتقاد از مدیران کم کار زیر مجموعه نمی تواند رافع مسئولیت وی باشد.

شهرستان نکا نیازمند مدیریت جهادی است و هر گونه کم کاری و اهمال در انجام وظیفه از سوی مدیران ان در تمام سطوح برای مردم متدین آن قابل پذیرش نخواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :