آخرین عناوین

جمعه 27 اسفند 1395-8:41 کد خبر:41238

دبیرهیات اجرایی ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

پرونده هیات اجرائی انتخابات شوراهای اسلامی مازندران به هیات نظارت رفت

دبیرهیات اجرایی ستاد انتخابات مازندران گفت:اسامی معتمدین هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان، برای تائید به هیات نظارت سپرده شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازند شورا: جعفرقمی اویلی اظهار داشت: اسامی معتمدین هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان برای تائید به هیات نظارت سپرده شد، پس از تایید صلاحیت معتمدین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی هیات نظارت، هیات اجرایی انتخابات 96 در فرمانداری ها و بخشداری ها تشکیل می شود.

وی اضافه کرد:طبق قانون هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی باید تا پیش از شروع ثبت نام داوطلبان در 30 اسفندماه سال جاری شکل گیرد.

قمی تعداد اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در هر شهرستان و مرکز بخش ها را هشت نفر اعلام کرد و گفت:پنج نفر از این تعداد معتمدین مردم هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران افزود:هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 58 شهر و 56 بخش فعال می شود.

قمی اویلی شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را از 30 اسفندماه جاری تا ششم فروردین سال 96 اعلام کرد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 58 حوزه انتخابیه شهری و یک هزار و 510 حوزه انتخابیه روستایی برگزار می شود.

طبق آمار حدود 2 میلیون و 235 هزار نفرمازندرانی واجد شرایط رای دادن در انتخابات 96 هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :