آخرین عناوین

جمعه 27 اسفند 1395-17:11 کد خبر:41248

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

اقامت 231هزار مسافر در استان، تا پایان پنجشنبه آخر سال

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، میزان اقامت مسافران نوروزی را تا پایان پنجشنبه آخر سال در استان ۲۳۱ هزار و ۶۶۲ نفر اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر ،مدیرکل میراث فرهنگی مازندران میزان اقامت مسافران نوروزی را تا پایان پنجشنبه شب در استان ۲۳۱ هزار و ۶۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان چهار هزار و ۵۶۲ نفر در هتل‌ها اقامت کردند.

دلاور بزرگ نیا میزان اقامت در هتل آپارتمان را چهار هزار و ۵۰۶ نفر، اقامت در مهمانپذیر را ۱۶۹ نفر، اقامت در کمپ‌های موقت هشت هزار و ۹۴۷ نفر اقامت در خانه مسافر را ۲۸ هزار و ۸۸۸ نفر، اقامت در مدارس را ۷۴۳ نفر و اقامت در سایر مراکز اقامتی را ۱۷۳ هزار و ۹۸۱ نفر اعلام کرد.

وی افزود:همچنین میزان اقامت به صورت چادرهای مسافرتی در پارک ها، حاشیه بلوارها، خیابان‌ها و سایر را ۹ هزار و ۸۶۶ نفر با هزار و ۹۷۲ تخته چادر بوده است.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی را ۵۳ مورد، از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را ۶۰ مورد، از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را ۲۳ مورد و مراکز اقامتی موقت را ۵۵ مورد بیان کرد.

بزرگ نیا به اقدامات نظارتی نوروزی اشاره کرد و گفت: ۱۰ مورد تشویق مراکز اقامتی و پذیرایی، ۱۵ مورد تذکر، یک فقره اخطار و تذکر کتبی را از جمله اقدامات بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: ۲۰ هزار و ۵۶۷ نفر از مراکز و جاذبه‌های طبیعی، ۵۴ هزار و ۵۲۱ نفر از جاذبه‌های تاریحی و فرهنگی و ۱۹ هزار و ۶۷۹ نفر از جاذبه‌های دست ساز در استان بازدید کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :