آخرین عناوین

شنبه 28 اسفند 1395-8:41 کد خبر:41257

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بابل خبر داد:

اجرای تورهای رایگان بابل گردی در ایام نوروز

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بابل گفت: تورهای رایگان بابل گردی به صورت همه روزه در ایام نوروز96 برگزار می شود.


به گزارش خزرخبر ،التفات اباذری رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بابل اظهار داشت: از سوی ستاد اسکان سفر نوروزی شهرستان بابل15مدرسه، 12زائرسرا، 6هتل و دو مهمانپذیر و مساجد بین‌راهی برای مسافران مهیا شد.

وی افزود: موزه بابل نیز برای بازدید گردشگران از هشت صبح تا 19 بعدازظهر باز است و افزایش قیمت بلیط موزه را نیز در ایام نوروز نخواهیم داشت.

اباذری خاطرنشان کرد: نمایشگاه صنایع دستی نیز از جمله برنامه های شهر بابل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی است که در موزه بابل برپا خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بابل  اجرای رایگان تورهای بابل گردی را به صورت همه روزه از مهم ترین اقدامات ستاد تسهیلات سفر با همکاری شهرداری دانست.

وی تصریح کرد: پارک پردیس نوشیرانی که به عنوان پایلوت گردشگری بابل محسوب می شود  نیز در ایام نوروز پذیرای مهمانان خواهد بود.

دبیر ستاد سفر نوروزی شهرستان بابل یادآور شد: در این ایام تمامی نیروهای ستادی و اکیپ میراث به عنوان ستاد نوروزی در سطح شهر، تمام جایگاه سوخت، پمپ بنزین، پارک‌ها، مراکز سرویس بهداشتی بین‌راهی، مساجد، رستوران‌ها، هتل‌ها و فضاهای عمومی که به عنوان دستگاه‌های خدمات‌رسان بودند را مورد بازدید قرار می‌دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :