آخرین عناوین

شنبه 28 اسفند 1395-19:33 کد خبر:41270

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران خبر داد:

آمادگی 90 پایگاه نوروزی هلال احمر استان برای خدمت رسانی به مسافران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به ارتقاء آمادگی نیروهای امدادی گفت: ۹۰ پایگاه نوروزی هلال احمر استان مازندران به مسافران نوروزی خدمات می‌دهد.


به گزارش خزرخبر، مجتبی اکبری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت:در مازندران به گونه ای برنامه‌ریزی کردیم که زیر هفت دقیقه به ارائه خدمات بپردازیم و اکنون زمان ارائه خدمات نزدیک به هفت دقیقه است.

وی با تاکید بر اینکه مازندران برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی کاملا آماده است، افزود: 135 دوره آموزشی در استان برگزار شد تا ضریب آمادگی استان را افزایش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران به اجرای طرح ملی خادم اشاره و اضافه کرد: در این طرح 12 هزار خانواده برابر مخاطرات آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی افزود: در این طرح پنج ساله به 20 میلیون خانواده ایرانی، آموزش‌های مرتبط با حوادث و سوانح ارائه و این طرح به عنوان یک نهضت باید پیگیری شود.

اکبری با اشاره به اجرای طرح‌های نوروزی در سه حوزه جوانان، امداد و نجات و داوطلبان گفت: به دلیل نوع خدمت گیرندگان لازم است هر سال به متد و روش جدیدی در ارائه خدمات ورود پیدا کنیم تا نوروزی متفاوت را در استان شاهد باشیم.

وی افزود: انتخاب؛ فرصت و تغییرات در اجرای برنامه‌های هلال احمر امری مهم است و با توجه به اینکه هلال احمر یک سازمان مردمی است، برای ارائه خدمات مفید باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده درست صورت گیرد.

اکبری تصریح کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی اگر متکی بر حمایت‌های مردمی باشد موفق خواهد بود و براین اساس، یک سطح بندی و آمایشی صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران یادآور شد: در پی آن هستیم که شمار پایگاه‌های موقت نیز به 30 پایگاه سیار افزایش یابد و در هر پایگاه پنج نفر مستقر می‌شوند.

اکبری افزود: حدود چهار هزار نفر روز نجاتگر در ایام نوروز در استان به مسافران خدمات دهی می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :