آخرین عناوین

يکشنبه 29 اسفند 1395-10:55 کد خبر:41277

معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران هشدار داد!!

با متجاوزین منابع طبیعی برخورد قاطع می شود

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی مازندران گفت: گشت های کشیک نوروزی آماده باش هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.


به گزارش خزرخبر،محمدرضا عزیزکمالی با بیان اینکه گشت های کشیک نوروزی در مازندران آماده باش هستند، گفت: اداره کل منابع طبیعی مازندران همانند سالهای گذشته و با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و انتظامی بصورت کشیک شبانه روزی مبادرت به ایجاد گشت در حوزه استحفاظی می کند.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با بیان اینکه همکاران ما در اداره کل استان و ادارات تابعه مستقر و مشغول خدمت رسانی و تلاش در ایام نوروز خواهند بود، اظهارداشت: مسافران و هم استانی‌ ها درخصوص مواردی مانند  قطع درختان، تجاوز، تخریب و تصرف اراضی ملی و آتش سوزی می ‌توانند موضوع را با شماره تلفن ۱۵۰۴ در اختیار همکاران ما قرار دهند تا رسیدگی و با متخلفان برخورد شایسته و قاطع صورت گیرد.

عزیزکمالی تاکید کرد: همزمان با ایام نوروز شاهد حضور مسافران به استان سرسبز و لاله خیز مازندران می ‌باشیم که نیاز است اصول لازم برای حفاظت از منابع طبیعی رعایت شود.

وی از همه عزیزان درخواست می‌ کنیم نسبت به صیانت و نگهداری از سرمایه های ملی کوشا بوده، ادامه داد: تقاضا داریم تا از شکستن درختان، روشن کردن آتش، ریختن زباله در جنگل و اراضی منابع طبیعی خودداری شود تا محیطی پاک، زیبا و سالم داشته باشیم.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران تصریح کرد: همه ما در راستای حفاظت و صیانت از منابع طبیعی تکلیف داشته و مسئول هستیم که خانواده ها در فرهنگ سازی استفاده صحیح و حفاظت از منابع طبیعی اثربخشی بسیاری دارند.

عزیزکمالی با اشاره به اینکه نیاز است استفاده شایسته از منابع طبيعی در همه ایام سال و به‌ ويژه در تعطيلات نوروزی داشته باشیم که باید برای حفاظت از آن نهایت کوشش را صورت دهیم، خاطرنشان کرد: همکاری مردم با منابع طبیعی نقش بسزایی در حفاظت و حراست از منابع طبیعی دارد که نیاز می رود در این مسیر عزم ویژه و ارزنده ای داشته باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :