آخرین عناوین

يکشنبه 29 اسفند 1395-17:20 کد خبر:41282

فرماندار ساری اعلام کرد:

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در ساری مشخص شدند

اعضای هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساری مشخص شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری ، اعضای هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساری مشخص شدند.

براساس این گزارش، احمد حسین زادگان پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هیئت اجرایی انتخابات مرکز استان، اظهار کرد: برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، در این نشست اعضای هیات اجرایی را انتخاب می کنیم زیرا وظیفه ما اخذ آراست و مردم به این انتخابات جهت می دهند و وظیفه نداریم له یا علیه جریانی در انتخابات ورود کنیم.

فرماندار ساری گفت: افرادی را برای برگزاری انتخابات، برگزیدیم که آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند.

این مسئول با اشاره به حضور جریان های مختلف در هیات اجرایی، تصریح کرد: نقش بانوان هم در هیات اجرایی لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه آرا حق الناس است، گفت: میزان رای ملت بوده و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از این آرا صیانت می کنند.

رئیس هیات نظارت شهرستان در این نشست اظهار کرد: طبق آیه شریفه قرآن باید امانت داری کرده و در امانت، خیانت نکنیم.

زارعی با بیان اینکه آرا امانتی در دست ما است، افزود: به عهدی که در هیات اجرایی می بندیم وفادار باشیم.

وی با اشاره به اینکه قانون و موازین، ملاک عمل است، گفت: در تایید و رد صلاحیت افراد فقط قانون مدنظر است و هیچ ملاحظه ای نباید در اجرای قانون صورت گیرد.

زارعی با بیان اینکه انتخابات ۷ اسفند ۹۴ در سلامت کامل برگزار شد، تصریح کرد: بر اساس گزارش ستاد انتخابات استان، حتی یک رای هم باطل نشد و انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری برگزار کردیم.

وی گفت: در بررسی صلاحیت ها باید دقت لازم انجام شود تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

گفتنی است در این نشست ۱۳ عضو هیات اجرایی انتخاب شدند که از این تعداد، هشت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل هستند.

رضایی، پرویز اردشیری، عباسعلی رضایی، احمد محمودی، سلیمان قاسمیان، ابراهیم قربانی، اصغر عمادی و اشرف سعادتی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی، انتخاب شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :