آخرین عناوین

دوشنبه 30 اسفند 1395-11:22 کد خبر:41293

مديركل دفتر سياسی و انتخابات استانداری مازندان خبر داد:

ثبت‌نام 400 نفر از نامزدهای انتخابات شوراها در مازندران

مديركل دفتر سياسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: از آغازین ساعات ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراها، تاکنون بیش از 400 نفر در مازندران ثبت‌نام کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جعفر قمی در بازدید از ستاد انتخابات مرکز استان، اظهار کرد:‌ کار ثبت‌نام نامزدهای انتخابات براساس روال پیش‌بینی شده در حال انجام است و همکاران در ستاد انتخابات در سراسر استان مستقر بوده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه از 25 فرآیند ثبت‌نام انتخابات، 23 مورد به شکل الکترونیکی است و هرگونه اشکال از سوی سامانه بیان شده و خطای انسانی در آن نیست، افزود:‌ نبود خطای انسانی، باعث سرعت در انجام کار شده و روند ثبت‌نام بهتر صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری  مازندران گفت: مازندران از نظر پوشش اینترنت و مخابرات رتبه نخست را در کشور دارد و تاکنون از این منظر مشکلی نداشتیم.

این مسئول با اشاره به به‌کارگیری اپراتورهای متعدد برای ثبت‌نام  نامزدهای انتخابات، تصریح کرد: اپراتورهای بسیاری را به کار گرفتیم تا روند ثبت‌نام با سرعت انجام شده و نامزدهای انتخابات، معطل نشوند.

قمی با تاکید بر اینکه تلاش ستاد انتخابات برای خلق حماسه باشکوه و انتخابات سالم است، ادامه داد: 2 هزار و 800 پیش ثبت‌نام  در استان داشتیم و در آغازین ساعات ثبت‌نام نامزدهای انتخابات که از صبح امروز شروع شده،  تاکنون بیش از 400 نفر در مازندران ثبت‌نام کردند و استقبال خوبی دارند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم انتخابات بی‌نظیر با امنیت کامل، رعایت قانون  و در آرامش انجام شود، خاطرنشان کرد:‌ منویات مقام رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرا و تأکید ریاست جمهوری مبنی بر رعایت قانون، در روند انتخابات مورد تأکید است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری  مازندران با اشاره به اینکه از نامزدهای انتخابات، تقاضا می‌کنیم از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند، اظهار کرد:‌ چون تبلیغات زودهنگام، بی‌قانونی محسوب می شود، این افراد قرار است نمایندگان مردم باشند و قانون را اجرا کنند و اگر خودشان به بی‌قانونی روی آوردند زیبنده نیست.

این مسئول با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخابات از تخریب یکدیگر خودداری کنند، افزود:‌ نقد با تخریب متفاوت است، تخریب هموطن، به دور از جایگاه عرفی و شرعی ما است و در احادیث داریم حفظ آبروی مؤمن اهمیت دارد.

قمی گفت:‌ مقام معظم رهبری آرا را حق‌الناس می‌دانند و تلاش ما بر حفظ این حق‌الناس است و به فرموده امام راحل هم میزان رأی ملت است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :