آخرین عناوین

دوشنبه 30 اسفند 1395-11:24 کد خبر:41294

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر به 238 مصدوم در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون به 238 مصدوم از سوی هلال احمر مازندران امدادرسانی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مجتبی اکبری در ستاد خدمات سفر استان اظهار داشت: برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی در مازندران 30 پایگاه ثابت، 10 پایگاه موقت، 9 پایگاه سیار و 30 پایگاه ایمنی و سلامت در محورهای استان مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرکز پایگاه امداد هوایی با استقرار یک فروند بالگرد خدمات امداد و نجات مطلوبی ارائه می‌شود، افزود: در محل آمادگی و نگهداری سگ‌های تجسس دو قلاده سگ در نظر گرفته شد که از شروع تا پایان طرح به صورت آماده‌باش برای نجات جان هموطنان در زمان حادثه بکارگیری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از توزیع 23 هزار و 853 برگ بروشور برای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی در استان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون 36 هزار و 304 نفر به پایگاه‌های امدادی هلال احمر در محورهای مازندران مراجعه کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای طرح خدمات سفر نوروزی تاکنون 68 مورد مأموریت امدادی انجام شده است، گفت: 26 مورد تعداد تصادفاتی بود که از سوی هلال احمر امداد رسانی شد.

اکبری از مراجعه سرپایی 211 مسافر نوروزی به پایگاه امدادی هلال احمر اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون به 238 مصدوم در مسیر سفر به مازندران امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح خدمات سفر تا پایان 28 اسفند ماه جاری از سوی هلال احمر به 18 مورد مسافر اسکان داده شد، تصریح کرد: تعداد نیروهای بکارگیری شده کارمند در هر روز 179 نفر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تعداد نیروهای داوطلب بکارگیری شده در پایگاه‌های امدادی را 307 نفر در هر روز دانست و گفت: 35 دستگاه خودرو، 38 دستگاه آمبولانس، 67 دستگاه موتورسیکلت، 67 دستگاه موتورسیکلت امدادی، 11 دستگاه خودروی ست نجات، 28 دستگاه ست نجات سبک و 15 دستگاه موتورسیکلت ست هیدرولیک در روز برای خدمات‌رسانی مسافران نوروزی در محورهای مازندران بکارگیری شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :