آخرین عناوین

دوشنبه 30 اسفند 1395-13:22 کد خبر:41296

تاخیر در پرواز به دلیل نقص فنی:

تاخیر 7 ساعته پرواز ساری ـ مشهد /زمین‌گیر شدن 2 هواپیما ساری ـ مشهد در فرودگاه دشت‌ناز

پرواز ساعت 16 ساری به مشهد شرکت تابان با هفت ساعت تاخیر موجب سرگردانی مسافران در فرودگاه دشت‌ناز شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، پرواز ساعت 16 عصر دیروز ساری به مشهد مقدس به دلیل نقص فنی با تاخیر بیش از هفت  ساعته مواجه شد.

یکی از مسافران این هواپیما اظهار کرد: ساعت 16 امروز برای پرواز به مشهد سوار هواپیما شدیم که پس از چند دقیقه خلبان اعلام کرد که به دلیل نقص فنی امکان پرواز وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تلاش برای رفع نقص این هواپیما بی‌فایده بود و متولیان شرکت هواپیمایی تابان تصمیم گرفتند که با لغو پرواز اصفهان مشهد زمینه انتقال مسافران از ساری به مشهد را فراهم کنند.

هاشمی اضافه کرد: پس از سوار شدن مسافران خلبان این هواپیما نیز با اعلام نقص فنی  به مسافران اعلام کرد که امکان پرواز وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسئولان این شرکت در حال حاضر تصمیم گرفتند که از طریق هواپیمای 70 نفره از مشهد قطعه مورد نیاز برای نقص فنی این هواپیما را به ساری آورده تا هم زمینه انتقال 70 مسافر این پرواز انجام شود.

این مسافر ادامه داد: بسیاری از مسافران دچار مشکل شدند و برخی از آنها به دلیل تاخیر به وجود آمده و با وجود اینکه از شهرهای دیگر آمده بودند اقدام به خروج از فرودگاه کردند.

در همین ارتباط مسئول روابط عمومی فرودگاه ساری با تایید نقص فنی به وجود آمده برای این هواپیماها گفت: پرواز جایگزین برای این هواپیما در نظر گرفته شده است.

احمدی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای رفع نقص این پروازی انجام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :