آخرین عناوین

چهارشنبه 2 فروردين 1396-13:25 کد خبر:41329

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

خدمات رسانی به ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی به بیش از ۱۰۰ هزار گردشگر نوروزی در استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر،مجتبی اکبری اظهار داشت: از زمان اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵اسفند تا اول فروردین ۹۶ بیش از ۱۰۰ هزار نفر از گردشگران و مسافرین نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست‌های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: در همین راستا ۸۵هزار و ۷۰۸ نفر با مراجعه به ایستگاههای ایمنی و راهنمایی مسافرین،دو هزارو ۵۰۶ نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت،دوهزار و ۲۶۳ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، دوهزار و۵۰۲ نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک،سه هزار و ۳۵نفر از خدمات طرح سحاب و ۲۱ نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تاکنون بیش از ۶۵ هزاربسته فرهنگی، بروشورهای امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

اکبری گفت: بیش از ۷۱۱ نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

وی، با اشاره به پوشش امدادی ۱۱۲ حادثه از آغاز طرح‌های نوروزی این جمعیت در ۲۵ اسفند تا روز اول فروردین ۹۶ گفت:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاهها و پست های امداد و نجات نیز موفق شدند خدمات لازم را  به ۴۸ حادثه جاده ای،یک حادثه کوهستان  و۶۳ فقره نیازامدادی مراجعین به پایگاههای مزبور ارائه کنند که انتقال ۴۸ نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان سرپایی به ۳۵۳ نفر از جمله این اقدامات بوده است.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها ۵۰۷نفراز امدادگران و نجاتگران در قالب ۱۳۸ تیم مجهز امدادی با بکارگیری و ۷۲دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :