آخرین عناوین

چهارشنبه 2 فروردين 1396-20:7 کد خبر:41343

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری آمل اعلام کرد:

استقرار 3 درصد واحدهای پذیرایی بین راهی درجاده هراز

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری آمل گفت :3 درصد واحدهای پذیرایی بین راهی کشور درجاده هراز آمل استقرار دارند.


به گزارش خزرخبر،رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان آمل اظهار داشت: هم اکنون حدود 120 واحد پذیرایی بین راهی درجاده هراز شهرستان آمل وجود دارد که این تعداد سه درصد کل واحدهای پذیرایی بین راهی کشور را شامل می شود.

براساس این گزارش،محمدرضا شیدفرˈ روز سه شنبه درحاشیه بازدید از مجموعه بین راهی پارک میرزاکوچک خان آمل افزود: شهرستان آمل هم اکنون ازنظر واحد پذیرایی بیشترین تعداد واحدهای پذیرایی بین راهی در مازندران را دارد.

وی ادامه داد: درسالهای اخیر تسهیلات بانکی قابل توجهی با حمایت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان آمل دراختیارمتقاضیان برای ساخت واحدهای پذیرایی بین راهی درجاده هراز اختصاص داده شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آمل اضافه کرد: با اختصاص اعتبار حمایتی به متقاضیان واحد پذیرایی درجاده هراز در چند سال گذشته برای بیش از 250 نفرنیز شغل ایجاد شد.

شیدفر، با بیان اینکه، جاده هراز به عنوان یکی ازجاده های اصلی ونزدیکترین مسیر ورودی مسافران ازتهران به مازندران است، اضافه کرد: سالانه بیش از 50 میلیون مسافر ازجاده هراز برای ورود به مازندران وسایر شهرهای استان ازاین جاده تردد می کنند و واحدهای پذیرایی این جاده را برای صرف غذا و دریافت دیگر خدمات مورد استفاده قرار می دهند.

وی همچنین به برخورد با واحدهای متخلف پذیرایی وخدماتی این شهرستان به خصوص جاده هرازاشاره کرد وادامه داد: واحدهای پذیرایی وخدماتی که بدون اخذ مجوز از این اداره اقدام به ساخت واحدهای خود کرده باشند، از خدمات حمایتی این اداره بی بهره هستند وبا آنان برخورد خواهد شد.

آمل نخستین شهرستان ورود به مازندران از مسیر جاده هراز و نزدیک ترین شهر استان به پایتخت است.

وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری و آثار تاریخی در جاده هراز علاوه بر زیبایی مسیر سبب می شود تا مسافران این جاده را برای تردد انتخاب کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :