آخرین عناوین

پنجشنبه 3 فروردين 1396-18:5 کد خبر:41358

فرماندار نكا اعلام کرد:

ثبت‌نام 130 داوطلب انتخابات شوراها در نکا

فرماندار نکا از ثبت‌نام 130 داوطلب شرکت در انتخابات شوراها در اين شهرستان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در روزهای پايانی، با ترافيك بيشتر داوطلبان مواجه شويم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،جعفر احمدی در شهرستان نکا، اظهار داشت: با گذشت چهار روز از شروع ثبت‌نام انتخابات شورای شهر و روستای نکا، تاکنون 130 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ثبت‌نام شده‌ها، هفت نفر زن و 123 نفر مرد بودند که در شهر نکا، بخش مرکزی و بخش هزارجریب ثبت‌نام کردند.

فرماندار نکا با اشاره به آمار تفکیکی داوطلبان ثبت‌نام شده در شهر و روستای نکا یادآور شد: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده، 24 داوطلب با حضور در محل ثبت‌نام و ستاد انتخابات این شهرستان برای شرکت در انتخابات شورای شهر نکا ثبت‌نام کردند.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف روستاهای بخش مرکزی و هزارجریب هم محل ثبت‌نام و ستادانتخابات فعال شده است که در بخش مرکزی شهرستان نکا تعداد 67 نفر داوطلب ثبت‌نام کردند و در بخش هزارجریب نکا 30 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی شدند.

احمدی در مورد آمار تفکیک شده بانوان شرکت‌کننده در این ثبت‌نام شوراهای شهر و روستای نکا ادامه داد: از  130 داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان که تاکنون ثبت‌نام کردند، دو داوطلب زن برای شورای شهر نکا، چهار داوطلب زن برای بخش مرکزی و یک داوطلب زن هم  برای بخش هزارجریب نکا ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه تنها دو روز برای ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است، افزود: افرادی که تمایل به حضور در این دوره از انتخابات، به‌عنوان داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دارند با در دست داشتن مدارک لازم تا پایان وقت اداری 6 فروردین 96 به محل ثبت‌نام و ستاد انتخابات این شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار نکا با اعلام اینکه ثبت‌نام متقاضیان هر روز از هشت صبح آغاز و تا ساعت 16 ادامه دارد، گفت: متقاضیان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با در دست داشتن مدارک لازم و همچنین داشتن گواهی عدم سوءپیشینه به محل‌های مورد نظر اعلام شده برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

براساس این گزارش، ثبت‌نام از داوطلبان ورود به عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه 30 اسفند ماه 95 همزمان با سراسر کشور در شهرستان نکا آغاز شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :