آخرین عناوین

پنجشنبه 3 فروردين 1396-19:37 کد خبر:41363

مدیر تورهای ساری‌گردی خبر داد:

بازدید گردشگران آلمانی از جاذبه‌های دیدنی ساری

مدیر تورهای ساری‌گردی با اشاره به استقبال مسافران گفت: از ابتدای آغاز تور ساری‌گردی، 3 گردشگر آلمانی از جاذبه‌های دیدنی ساری بازدید کردند.


به گزارش خزرخبر، رضا مردانی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: مازندران و شهرستان ساری سالانه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران بوده که تور گردشگری ساری‌گردی با همکاری شهرداری ساری و شرکت خدمات گردشگری بهشت پنهان برای مسافران و گردشگران برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از تور ساری‌گردی شناساندن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری به مسافران، کمک به ایجاد اشتغال جوانان در زمینه خدمات و کمک به رونق اقتصادی روستاییان با فروش صنایع دستی و غذاهای محلی است.

مردانی با بیان اینکه از ابتدای آغاز تور ساری‌گردی، 3 گردشگر آلمانی از جاذبه‌های دیدنی ساری بازدید کردند، گفت: گردشگران با شرکت در این تور از خانه کلبادی، امامزاده یحیی (ع)، امامزاده عباس (ع)، تکیه پهنه‌کلا وجاذبه‌های گردشگری مانند آبشارها،چشمه‌ها و روستاهای هدف گردشگری دیدن می‌کنند.

وی گفت: در مبادی ورودی شهرها نیز کمپ‌های گردشگری مستقر شدند و کلبه چوبی برای شناساندن فرهنگ بوم و محلی نصب شد و پکیج‌های فرهنگی مانند نقشه شهر ساری، کتابچه گردشگری، سی دی آهنگ مازندرانی به همراه کیسه زباله به گردشگران داده می‌شود.

سرپرست تور ساری گردی افزود: سال گذشته هفت هزار و 200 نفردر تور شرکت کردند که امسال پیش بینی می‌شود امسال به 10هزار نفر برسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :