آخرین عناوین

جمعه 4 فروردين 1396-8:14 کد خبر:41377

فرماندار محمودآباد اعلام کرد:

ثبت‌نام 190 نفر در انتخابات شوراها در محمودآباد

فرماندار محمودآباد گفت : تا پایان روز چهارم از نام‌نویسی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابی این شهرستان 190 نفر ثبت‌نام کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، یحیی یوسف‌پور اظهار داشت: تاکنون 190 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب افزایش اقتدار ملّی و امنیت پایدار و ارتقاء سرمایه اجتماعی درجامعه می‌شود که تعداد 14 نفر در شهر محمودآباد و 6 نفر در شهر سرخ‌رود ثبت‌نام کردند.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: آمار تفکیکی داوطلبان ثبت‌نام شده در شهر و روستاهای محمودآباد به این ترتیب بوده که تعداد 80 داوطلب از روستاهای بخش مرکزی و 90 داوطلب از روستاهای بخش سرخ‌رود در این مرحله ثبت‌نام کردند.

این مسئول مهم‌ترین سیاست دولت در انتخابات پیش‌رو را برگزاری شفاف و روشن و ایمن و عدالت ‌محور همراه با صیانت از آرای مردم در این رویداد مهم ملّی عنوان کرد و ادامه داد: این نگاه دولت سبب حضور حداکثری مردم و بیمه شدن انقلاب می‌شود.

یوسف‌پور با اشاره به نقش به فعالان سیاسی و اجتماعی در مشارکت و آگاهی بخشی به مردم، خاطرنشان کرد: انتخابات صحنه رقابت است و نامزدهای انتخابات و فعالان آن باید از تخریب فاصله بگیرند و از تشویش اذهان عمومی فاصله بگیرند.

وی از فعالیت بیش از 60 گروه در قالب شبکه اجتماعی در شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود: در آستانه انتخابات فعالیت‌های شبکه‌های مجازی به منظور پیشگیری از هرگونه جهت بخشی و تشویش اذهان و تخریب افراد رصد می‌شود.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: با توجه به مدت یک هفته‌ای زمان نام‌نویسی کاندیدای انتخابات انتظار می‌رود افراد علاقه‌مند به حضور در انتخابات ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :