آخرین عناوین

جمعه 4 فروردين 1396-12:43 کد خبر:41385

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد:

خدمت رسانی هلال احمر به 160هزار گردشگر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی هلال احمر تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار نفر از گردشگران و مسافرین خدمات لازم را دریافت کردند.


به گزارش خزرخبر،مجتبی اکبری از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از ۱۶۰ هزار گردشگر نوروزی در استان خبر داد و اظهار داشت: از زمان اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در۲۵اسفند تا روز سوم فروردین ۹۶ بیش از ۱۶۰ هزار نفر از گردشگران و مسافرین نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست‌های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: در همین راستا چهار هزار و ۳۵۴ نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت،سه هزار و ۷۲۴ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، چهارهزار و۷۲ نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک،چهار هزار و ۳۳۴ نفر از خدمات طرح سحاب ، ۳۳ نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار و همچنین سرنشینان بیش از ۳۹ هزار دستگاه خودرو با مراجعه به پستهای ایمنی و سلامت از خدمات راهنمایی و دریافت بسته های اطلاع رسانی  بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تاکنون بیش از ۱۲۲ هزاربسته فرهنگی، بروشورهای امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد و بیش از ۸۹۷ نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

وی، با اشاره به پوشش امدادی ۱۵۹ حادثه از آغاز طرح‌های نوروزی این جمعیت در ۲۵ اسفند تا روز سوم فروردین ۹۶ گفت:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاهها و پست های امداد و نجات نیز موفق شدند خدمات لازم را  به ۶۲ حادثه جاده ای،یک حادثه کوهستان  و۹۶ فقره نیازامدادی مراجعین به پایگاههای مزبور ارائه کنند و انتقال ۶۴ نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان سرپایی به ۵۷۲ نفر از جمله این اقدامات بوده است.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها ۶۹۶ نفراز امدادگران و نجاتگران در قالب ۲۰۲ تیم مجهز امدادی با بکارگیری و ۹۵ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :