آخرین عناوین

جمعه 4 فروردين 1396-19:27 کد خبر:41395

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

کاهش ۶ درجه‌ای دمای هوای استان/ بارش ۱۰ سانتی‌متری برف بهاری در آلاشت

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم بارش‌ها و کاهش دمای هوای استان، گفت: انتظار داریم تا فردا شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان استان باشیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی معاون پیش بینی هواشناسی مازندران اظهار داشت: از شب گذشته بارندگی‌ها در سطح مازندران گسترش پیدا کرده و امروز نیز در استان تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی مازندران به صورت برف است، بیان کرد: بیشترین بارش باران تا بعدازظهر امروز از آمل ۲۰، نوشهر ۱۶، بندرامیرآباد ۱۵ و ساری، قائم‌شهر و رامسر ۱۳ میلی‌متر گزارش شده است.

اسدی اضافه کرد: بیشترین ارتفاع برف نیز طی این مدت از آلاشت با ارتفاع ۱۰ سانتی‌متر به ثبت رسیده است.

وی گفت: بیشینه دمای هوای مازندران از بابلسر با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای هوای استان از بلده و سیاه بیشه با ۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شده است.

معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه دمای هوای استان حدود ۳ تا ۶ درجه کاهش یافت، ادامه داد: دمای هوای ساری بین ۹ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود که حداکثر دمای ٱن نسبت به روز گذشته سه درجه سانتی‌گراد سردتر شده است.

اسدی با اشاره به تداوم بارش‌ها امروز در آسمان مازندران، افزود: انتظار داریم تا فردا شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان استان باشیم.

وی با اعلام اینکه روز یکشنبه از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته می‌شود، اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمان استان به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران یادآور شد: امروز شاهد کاهش دمای هوای استان بودیم و اواسط هفته آینده دمای هوای مازندران افزایش می‌یابد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :