آخرین عناوین

شنبه 5 فروردين 1396-12:26 کد خبر:41406

فرماندار نوشهر خبر داد:

حضور 800 هزار گردشگر در نوشهر

فرماندار نوشهر گفت: تا پایان چهارمین روز از نوروز 800 هزار مسافر و گردشگر داخلی و خارجی وارد شهرستان نوشهر شده‌اند.


به گزارش خزرخبر،علی شادمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گردشگران زیادی برای گذران ایام نوروز 96 وارد نوشهر شده‌اند، گفت: تا پایان چهارمین روز از نوروز 800 هزار مسافر و گردشگر داخلی و خارجی وارد شهرستان نوشهر شده‌اند.

وی اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی از نظر امنیتی و خدماتی وجود دارد و این امر مهم سبب رضایت‌مندی بسیار بالای مسافران و گردشگران در نوشهر را در پی داشت و تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز علاوه بر تأمین نیازهای شهروندان نوشهری، برای مسافران و گردشگران نیز مهیا است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار نوشهر درباره گرانی میوه در روزهای اخیر در نوشهر تصریح کرد: گرانی برای شهری که میدان بار ندارد امری دور از ذهن نیست و به هر حال هزینه حمل و نقل به چرخه عرضه و فروش وارد می‌شود ولی این موضوع نباید دلیلی بر افزایش فشار بر مردم و گردشگران شود.

این مسئول بیان کرد: در ایام نوروز جلسات اضطراری با دستگاه‌‌های متولی در این بخش در راستای کنترل بازار برگزار کردیم و البته این جلسات امروز شنبه نیز انجام می‌شود تا کالا‌های مرغوب با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

شادمان تأکید کرد: موضوع میدان بار برای نوشهر باید جدی گرفته شود تا در ایام تعطیلات نوروزی سبب برهم خوردن تعادل و توازن نرخ میوه‌‌ها در بازار نباشیم و امیدواریم بتوانیم در جلساتی که برگزار می‌شود بحث میدان‌بار نوشهر برای همیشه حل شود.

وی درباره آخرین آمار ثبت‌نامی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراى شهر و روستا با اشاره به اینکه تا روز پنجم، بیش از 400 نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حوزه شهرستان نوشهر ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: کل ثبت‌نامی در حوزه شهرستان نوشهر ۴۰۸ نفر بودند که 34 نفر شورای شهر در شهرهای سه گانه و 374 نفر هم شورا‌های روستا هستند.

فرماندار نوشهر یادآور شد: داوطلبان مرد ۳۸۴ نفر، داوطلبان زن ۲۴ نفر، ایثارگران ۵۷ نفر،  غیر ایثارگر ۳۵۱ نفر هستند که بیشترین میانگین ثبت‌نامی بین سنین ۳۶ تا ۴۰ سال است.

این مسئول با بیان اینکه تعداد ثبت‌نامی‌ها تا روز پنجم در بخش مرکزی ۲۷۲ نفر هستند، اظهار کرد: در بخش کجور نیز 102 نفر ثبت‌نام نهایی برای شوراهای روستاهای بخش کجور انجام شد و 37 نفر هم از طریق دفاتر پیشخوان دولت اقدام به نام‌نویسی کردند.

شادمان با اشاره به اینکه تاکنون 28 نفر از ثبت‌نام کنندگان در بخش کجور جزء داوطلبان دارای سابقه نمایندگی ادوار پیشین هستند، افزود: تعداد زیادی دیگر از متقاضیان مرحله ثبت‌نام اولیه را سپری کردند که طی مهلت زمانی باقی مانده این افراد هم ثبت‌نام نهایی می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه به صورت مستمر دفاتر فرمانداری و بخشداری های حوزه شهرستان نوشهر باز است و ثبت‌نام انجام می دهند، گفت: از کسانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا دارند دارند تقاضا داریم ثبت‌نام را به روز پایانی موکول نکنند چرا که بار حجم بالای مراجعه‌کنندگان برای ثبت‌نام ممکن است اختلالاتی در روند سرعت ثبت‌نام ایجاد کند و امکان دارد برخی افراد متقاضی از ثبت‌نام باز بمانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :