آخرین عناوین

شنبه 5 فروردين 1396-13:13 کد خبر:41408

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه اعلام کرد:

ارائه خدمات نوروزی هلال احمر سوادکوه به 4500 مسافر طی 9 روز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های سوادکوه گفت: 4 هزار و 558 نفر از مسافران محور سوادکوه از خدمات جمعیت هلال احمر سوادکوه استفاده کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،جهانگیر آذری با اشاره به اطلاعات مراجعین به کمپ ایمنی وسلامت مسافران نوروزی مرحوم دفتری مستقر در آزاد‌مهر سوادکوه و خدمات طرح نوروزی واحد امداد شعبه سوادکوه وسوادکوه‌شمالی در طرح نوروزی 1396 از 25 اسفند تا چهارم فروردین اشاره کرد و گفت: مراجعه 2 هزار و 478 نفر به نمایشگاه شهرستان، 757 نفر به خیمه نماز، 463 نفر به خیمه سلامت در 9 روز ابتدای اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی انجام شد.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 558 نفر از مسافران محور سوادکوه از 25 اسفند‌ماه تا چهارم فروردین‌ماه از خدمات جمعیت هلال احمر سوادکوه استفاده کردند، افزود: 3 هزار و 622 نسخه بروشور، هزار و 355 نسخه نقشه شهرستان و 3 هزار و 96 نسخه نقشه مازندران در بین مسافران نوروزی از ابتدای طرح نوروزی تا چهارم فروردین‌ماه و 6 هزار و 127 عدد سی‌دی آموزشی، کتابچه ماه مهربان، پرچم، تقویم طرح خادم، کتابچه پیام هلال در بین مسافران محور سوادکوه توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از امضای میثاق‎نامه «نه به تصادفات» توسط 170 نفر در نقاط تعیین‌شده در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد.

این مسئول به خدمات طرح نوروزی واحد امداد جمعیت هلال احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اشاره و خاطر‌نشان کرد: امداد‌رسانی به 9 مورد تصادف و 16 مصدوم در تصادفات، درمان‌سر‌پایی به 6 نفر در صحنه تصادف، تعداد دو اعزامی به مراکز درمانی و یک مورد فوتی در تصادف و رها‌سازی یک نفر با ست‌نجات هیدرولیک در 9 روز از اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر سوادکوه تا چهارم فروردین‌ماه اجرایی شد.

آذری تعداد افراد حادثه‌ دیده از حوادث جاده‌ای محور سوادکوه در 9 روز ابتدای اجرای طرح نوروزی را 19 نفر عنوان کرد و گفت: 35 نفر از 25 اسفند‌ماه تا چهارم فروردین‌ماه در پایگاه‌های هلال احمر سوادکوه اسکان یافتند و 98 نفر هم برای درمان سر‌پایی به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر مراجعه کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :