آخرین عناوین

شنبه 5 فروردين 1396-16:23 کد خبر:41413

مدیر محترم لطفا پاسخگو باشند:

انتصاب پر حرف و حدیث برای اداره صنعت قائم شهر

آقای مدیرکل ؛ سرپرست جدید اداره صنعت ، معدن و تجارت قائم شهر با کدام کارنامه موفق منصوب شده است !؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، اداره کل صنعت ، معدن و تجارت مازندران یکی از دستگاه هایی است که عملکردش در دولت تدبیر و امید همواره مورد نقد کارشناسان قرار می گیرد.

هر چند دولت یازدهم سعی کرد در سال های اخیر مدیران ادارات مختلف را بدور از وابستگی به جریانات سیاسی انتخاب کند ولی حضور "محمد محمدپور عمران" بعنوان مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت مازندران که سابقه فعالیت در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در سال 92 را در کارنامه داشت ، با انتقادهای فراوانی در 4 سال اخیر از سوی اصلاح طلبان و حامیان گفتمان اعتدال همراه بوده است.

در هر صورت محمدپور به کارش ادامه داده است ولی بعضی انتصاب های وی این روزها حرف و حدیث های فراوانی را آنهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به همراه داشته است.

در یکی از جدیدترین انتصاب هائی که وی انجام داده است ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کوچک سوادکوه شمالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این اداره در شهرستان بزرگ و مهم قائم شهر منصوب کرده است.

سوالی که کمتر کارشناسی توانسته است به جوابش برسد ، این است که رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت سوادکوه شمالی با کدام کارنامه موفق به سمت سرپرستی اداره صنعت ، معدن و تجارت قائم شهر منصوب شده است !؟

به نظر می رسد حدود 4 سال مدیرکلی برای آقای محمدپور کافی نبوده است تا وی از حوزه کاری اش در شهرستان قائم شهر اطلاع دقیقی به دست آورد !

این یادداشت تائیدی بر عملکرد مدیر سابق اداره صنعت ، معدن و تجارت قائم شهر نیست بلکه هشداری است که اگر قرار است در شهرستان مهم ، بزرگ و پرجمعیت قائم شهر آنهم در حوزه صنعت که زخم های بسیاری بر تن دارد ، مدیری تغییر کند باید فردی مدیرتر ، باتجربه تر ، موفق تر ، متخصص تر و پایبند به سیاست های دولت منصوب شود نه اینکه این شهر به شهرِ آزمایشگاهی برای مدیران تبدیل شود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :