آخرین عناوین

شنبه 5 فروردين 1396-16:24 کد خبر:41414

فرماندار سوادکوه خبر داد:

ثبت‌نام 208 داوطلب انتخابات شوراها در سوادکوه

فرماندار سوادکوه از ثبت‌نام 208 نفر داوطلب تا صبح امروز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،عبدالجواد توحیدی‌مقدم با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی در مدیریت‌ها اظهار داشت: فصل هفتم و اصول 100 تا 106 قانون اساسی مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی با بیان اینکه ارکان مدیریتی جامعه به صورت مستقیم یا غیر‌مستقیم با آرای مردم انتخاب می‌شوند، افزود: نظام اسلامی و قانون اساسی ظرفیت مناسبی را برای استفاده از دیدگاه عمومی در مدیریت جامعه لحاظ کرده است.

فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه گواهی سوء‌ پیشینه برای ثبت‌نام در زمان تعیین ‌شده ضروری نیست و نامزد‌ها می‌توانند با تکمیل فرم خود‌اظهاری و ارائه مدارک و فرم‌ها، ثبت‌نام خود را قطعی کنند و گواهی عدم سوء‌پیشینه را در فرصت دیگر ارائه دهند، خاطر‌نشان کرد: زمان ثبت‌نام کاندیداها تا روز یک‌شنبه 6 فروردین‌ماه است و قابل تمدید نیست و دریافت گواهی عدم سوء‌پیشینه مانع تعدادی از علاقه‌مندان برای ثبت‌نام بود که با تکمیل فرم خود‌اظهاری حل می‌شود.

این مسئول از ثبت‌نام 208 نفر تا صبح روز شنبه پنجم فروردین‌ماه برای شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: 164 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در شوراهای اسلامی روستایی و 44 نفر نیز در شورای اسلامی شهر‌های پل‌سفید، زیراب و آلاشت ثبت‌نام کردند.

توحیدی‌مقدم از ثبت‌نام چهار داوطلب زن و 204 کاندیدای مرد برای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های سوادکوه خبر داد و گفت: دو داوطلب زن و 42 داوطلب مرد برای شورا‌های اسلامی شهر و دو کاندیدای زن و 162 داوطلب مرد برای شورا‌های اسلامی روستایی شهرستان سوادکوه ثبت‌نام کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :