آخرین عناوین

شنبه 5 فروردين 1396-18:57 کد خبر:41419

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

پیش بینی۴۱۰۰ شعبه اخذ رای انتخابات در مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: بیش از چهار هزار و ۱۰۰ شعبه اخذ رای برای  انتخابات اردیبهشت ماه در استان پیش بینی شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر،علیرضا یونسی اظهار داشت: در استان مازندران بیشتر از هشت هزار و ۳۰۰ داوطلب در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه ۵ درصد خانم و ۹۵ درصد داوطلبان آقایان هستند، ادامه داد: ۱۵ درصد از کل داوطلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر و ۸۵ درصد برای شورای اسلامی روستا ثبت نام کنندگان را تشکیل می دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: در روز پنجم استقبال خیلی بیشتر از روزهای گذشته برای ثبت نام داریم که بیانگر این است که داوطلبان روزهای بعد تعطیلات را برای ثبت نام انتخاب کردند.

یونسی اظهار داشت به داوطلبان توصیه می کنیم تا از فرصت باقی مانده، حداکثر استفاده را کنند که زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و هرچه به ساعات پایانی نزدیک تر می شویم حوزه های ثبت نام خیلی شلوغ تر می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه هشت هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به عنوان نفرات اصلی راه پیدا می کنند، ادامه داد: ۶ هزار نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب می شوند و بیش از چهار هزار و ۱۰۰ حوزه های رای گیری در استان داریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :