آخرین عناوین

شنبه 5 فروردين 1396-20:18 کد خبر:41421

مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری نوشهر خبر داد:

برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات

مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری نوشهر خبر داد: نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات نوروزی ۲۰ استان کشور در نوشهر گشایش یافت.


به گزارش خزرخبر،مهدی اسحقی مسئول اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری نوشهر با بیان اینکه نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور ۲۰ استان کشور در ۱۰۴ غرفه گشایش یافته است اظهار داشت: هنرمندانی از استان های کرمانشاه، اصفهان، همدان، سیستان و بلوچستان، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، گلستان، خراسان رضوی، گیلان، زنجان، سنندج، یزد، مازندران و غیره از روز شنبه در حاشیه پارک نگین نوشهر برپا شده است.

وی با اشاره به رشد غرفه های نمایشگاه ملی صنایع دستی افزود: سال گذشته ۱۰۰ غرفه صنایع دستی و سوغات برپا شده بود که این میزان امسال به ۱۰۴ غرفه رسیده است.

اسحقی با بیان اینکه محصولات صنایع دستی و سوغات نظیر گلیم، چرم، صنایع دستی، نمد، ابریشم بافی، پوستین دوزی، صنایع فلزی، صنایع سنگی، سفال، البسه محلی، سوزن دوزی در نمایشگاه ملی صنایع دستی به معرض نمایش گذاشته شده است گفت: این نمایشگاه در واقع تبلور صنایع دستی کشور است که در نوشهر برپا شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی نوشهر با اشاره به رشد مسافران نوروزی افزود: مسافران نوروزی در هتل ها و تاسیسات گردشگری، خانه مسافر، مناطق نمونه گردشگری، پارکها، کمپ های موقت، اماکن اقامتی دولتی و اسکان فرهنگیان، زائراسرا اقامت می یابند.

نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات تا ۱۳ فرردین ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :