آخرین عناوین

شنبه 5 فروردين 1396-20:42 کد خبر:41423

بازرس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد:

بودجه شناور گردشگری تا به امروز تزریق نشد

بازرس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: مازندران همه فصل گردشگر دارد، بودجه ای که به استان ارائه می دهند جاری است اما بودجه شناور گردشگری تا به امروز تزریق نشد.


به گزارش خزرخبر، حبیب زاده در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه مازندران سال گذشته رتبه برتر را در خصوص ستاد اجرایی خدمات سفر کسب نمود، گفت: تمام مدیران اجرایی در خصوص رفاه حال مسافران و گردشگران تلاش بسیار دارند .

بازرس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در خصوص سفر به مازندران در این ایام، اظهارداشت: بازرسی از دستگاه های اجرایی خدمات رسان در ایام تعطیلات نوروز است.

حبیب زاده بیان کرد: باید با اقدامات عملی برای رفع مشکل مردم تلاش و برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران با استان های دیگر کشور فرق می کند چرا که با مرکز کشور فاصله زیادی ندارد و جز پرترافیک ترین جاده کشور است، اذعان داشت:بر اساس آمار جمعیت رتبه حضور گردشگران را در استان ارزیابی می کنیم.

بازرس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با تاکید بر اینکه سوخت، بیمارستان ها، مواد غذایی برای مسافران و برای هیئت بازرسی مهم است.

حبیب زاده با بیان اینکه مازندران همه فصل آن گردشگر دارد و بار شناور این استان در همه فصول است، اذعان داشت: بودجه ای که به استان و دستگاه اجرایی ارائه می دهند جاری است اما بودجه شناور گردشگری تا به امروز تزریق نشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :