آخرین عناوین

يکشنبه 6 فروردين 1396-9:42 کد خبر:41433

انتقاد عضو هیئت رئیسه مجلس!!؟

بیکاری اساسی‌ترین معضل رفع‌نشده مازندران

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به منویات مقام معظم رهبری، گفت: بیکاری اساسی‌ترین معضل رفع‌نشده مازندران است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد خدمات سفر مازندران، اظهار کرد: مهم‌ترین معضل و مشکل در کشور اشتغال است که امسال با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» باید همه دستگاه‌ها با توجه به واقعیت‌ها و نیازها در این راستا گام بردارند.

وی افزود: با توجه به شعار مقام معظم رهبری، مجلس ماموریت دارد نسبت به نقطه‌نظرات رهبری ایده‌های خود را برای شروع مجلس اعلام کند که ماموریت و مسؤولیت‌ها را مشخص کنند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در زمینه گردشگری این استان تصریح کرد: مازندران از ظرفیت خوبی در این زمینه برخوردار است که با توجه به میزبانی میلیون‌ها مسافر در استان باید به درستی از این فرصت استفاده شود.

یوسف‌نژاد در زمینه انتخابات نیز گفت: دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و امنیتی و کسانی که در برگزاری انتخابات نقش دارند باید زمینه حضور مردم را در پای صندوق رأی و به عنوان داوطلب بیشتر و افرادی که انتخاب می‌شوند فراهم کنند و با تعامل خوبی با نمایندگان و مسؤولان جهت پیشرفت و توسعه جامعه گام بردارند.

وی اضافه کرد: جاده ساری - تاکام و زباله مرکز استان از چالش‌هایی است که مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان در زمینه اختلاف میان منابع طبیعی، میراث فرهنگی و محیط زیست در مورد چشمه سورت، گفت: استاندار به عنوان نماینده دولت می‌تواند تکلیف را مشخص کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارشناس مالی
    دوشنبه 7 فروردين 1396-10:42


    بر دولتمردان هر کشوری واجب است که با درک نیازهای واقعی مردم و جوانان جامعه خود، مسیر پیشرفت و توسعه اجتماعی و اقتصادی را هموار کنند و برای نیروی کار موجود در جامعه، زمینه مناسب را فراهم کنند که جامعه کمتر تبعات منفی بیکاری را حس کند.
    به امید اینکه مسئولین استان طبق امر رهبری با برنامه ریزی دقیق و منسجم در رفع بیکاری تلاش و اشتغال ایجاد نمایند.

    • رضا
      دوشنبه 7 فروردين 1396-10:36


      متاسفانه مسئولین در زمینه های مختلف برای رفع مشکلات جامعه فقط شعار می دهند و در پایان هر سال آمار و ارقامی نجومی اعلام می کنند که اصلاً در زمینه ی آمار بیکاران جامعه واقعیت ندارد. امیدواریم سال 96 این آمار و ارقام واقعی باشد.
      از آنجایی که آسیب های اجتماعی بیداد می کنید چرا با ایجاد اشتغال و کم کردن بیکاران سعی در کاهش این آسیبها ندارد؟؟؟