آخرین عناوین

يکشنبه 6 فروردين 1396-19:28 کد خبر:41448

خود زنی فرماندار چالوس!!؟

موفق به ایجاد اشتغال نشدیم

فرماندار چالوس گفت: بیشتر نگرانی مردم در حوزه اشتغال است و در سال گذشته در ایجاد اشتغال جدید موفق نبودیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از چالوس ما، فرماندار چالوس گفت: در سال گذشته با توجه به مشکلات صنایع، در ایجاد اشتغال جدید موفق نبودیم، با وجود این جلوی نابودی مشاغل موجود گرفته شد.  

براساس این گزارش ، محمدناصر زندی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس در سال 96 با اشاره به نام‌گذاری سال جدید، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی در کوتاه‌ مدت قابل حل نیست، نیاز بود شعار اقتصاد مقاومتی ادامه یابد.

وی افزود: بیشتر نگرانی مردم در حوزه اقتصاد و اشتغال است و باید برای فعال شدن کارگروه‌های تولید و اشتغال بیشتر تلاش شود.

فرماندار چالوس از تلاش دولت برای کمک به واحدهای تولیدی در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این تلاش در مورد بسیاری از واحدهای تولیدی به نتیجه رسید اما با توجه به مشکلات صنایع در ایجاد اشتغال جدید موفق نبودیم.

زندی ادامه داد: با وجود این جلوی نابودی مشاغل موجود گرفته شد اما در سال جاری باید برای افزایش اشتغال به ویژه در بخش صنعت، گردشگری، کشاورزی و مشاغل خانگی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بسیج سازندگی اقدامات خوبی در حمایت از مشاغل خانگی داشت و شغل‌های زیادی را ایجاد کرد.

فرماندار چالوس با بیان اینکه بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی و بیکاری است، اظهار کرد: باید برای عملیاتی کردن شعار سال تلاش کنیم و تحقق این شعار دور از دسترس نیست.

این مسئول به انتخابات شورای شهر در اردیبهشت ماه اشاره کرد و یادآور شد: مسأله شوراها موضوعی بسیار مهم است زیرا بخشی از مدیریت شهر و روستا بر عهده این افراد است و به همین دلیل مردم علاوه بر حضور پرشور باید درست انتخاب کنند.

زندی در پایان گفت: مسئولان باید برای برگزاری درست انتخابات تلاش کنند و نیز مراقب باشند از امکانات دولتی سوءاستفاده نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • س- ی
    دوشنبه 7 فروردين 1396-9:52


    از علل بیکاری جوانان در جامعه امروز به عوامل مختلفی بستگی دارد که نوسانات اقتصادی، عدم جذب نیروی کار در مراکز تولیدی و صنعتی، عدم تناسب بین رشد جمعیت و فرصت‌های شغلی، ضعف قوانین و مقررات، اتخاذ برخی سیاست‌های غلط و فقدان آموزش‌های متناسب با نیاز بازار کار از شاخص‌ترین عوامل به شمار می‌رود که امیدواریم در سال 96 که از سوی رهبری سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال نامگذاری شده مسئولین تلاش بیشتری برای کاهش بیکاران جامعه و رفع عوامل بیکاری انجام دهند.