آخرین عناوین

دوشنبه 7 فروردين 1396-8:55 کد خبر:41457

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ساری خبر داد:

عملکرد کاندیداهای شورا در ساری زیر ذره ‌بین نظارت قرار دارد

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای ساری گفت: تمامی مراحل انتخابات از نام‌نویسی تا بررسی صحت رأی‌گیری بدون مماشات زیر ذره‌بین هیأت نظارت قرار دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ابوذر زارعی صیانت از آرای مردم را وظیفه‌ای قانونی و شرعی دانست و اظهار داشت: به حکم قانون ما در هیأت نظارت وظیفه داریم از تمامی مراحل انتخاباتی و از تک تک آرای مردم شهرستان ساری مراقبت و دفاع کنیم و تعهد خواهیم کرد حتی در باره یک رأی نیز با متخلفان از هر طیف و دسته‌ای که باشند مماشات نکنیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر انتخابات شهر ساری و روستاهای این شهرستان نظارتی کامل و همه‌جانبه است و همه ما به ‌دنبال برگزاری انتخاباتی سالم هستیم، افزود: صحت تمامی مراحل را از نام‌نویسی کاندیداها، احراز صلاحیت‌ها، تبلیغات، برگزاری انتخابات و رأی‌گیری و تأیید درستی آن زیر ذره ‌بین هیأت نظارت قرار دارد و وفق قانون عمل می‌کنیم و در این راه با احدی مماشات نمی‌کنیم.

رئیس هیأت نظارت برانتخابات شورای شهر و روستای شهرستان ساری تصریح کرد: امیدوار به رحمت الهی و پشتیبانی مردم هستیم چون مردم و رهبری نظام خواستارند که امانتداری شرط اول و اصلی برگزاری انتخابات باشد پس همه مراحلی که ذکر کردیم از امانت ها و از حق‌الناس است که طبق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری(حفظه الله) قاطعانه و با کمک دیگر دست‌اندرکاران قانونی انتخابات از تمامی آنها صیانت می‌شود.

زارعی تأکید کرد: هیأت نظارت با رعایت بی‌طرفی و چشمانی تیز تأمین کننده‌ی آرامش و آسودگی انتخاباتی مردم شهرستان خواهد بود لذا همه هیأت نظارت را از خود بدانند چون بدون وابستگی به گروه‌ها و کاندیداها فقط به مر قانون عمل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات حق‌الناس است، افزود: از دستگاه‌های مسئول در اجرای انتخابات می‌خواهیم با وسواس به وظایف قانونی خود عمل کرده تا افراد راه یافته به پارلمان محلی از خوش‌نامان، پاکدست‌ها و صالحین مورد نظر قانون باشند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان ساری با تأکید بر رعایت قانون در روند انتخابات گفت: سوء‌استفاده کنندگان احتمالی از امکانات بیت‌المال رصد می‌شوند و از تمامی کاندیداها می‌خواهم از توزیع امکانات و هرگونه چیزی که خدشه در روند انتخابات سالم باشد پرهیز کنند چون قانون فقط انتخابات سالم را به رسمیت می‌شناسد و فقط انتخابات سالم موجب رضایت خدا و مردم می شود.

زارعی خاطرنشان کرد: قانون، ساز و کارهای لازم را برای صیانت از آرای ملت مشخص کرده و فصل‌الخطاب در انتخابات و نظارت بر سوابق و اعمال کاندیداها از نام نویسی تا رأی‌گیری قانون است و هیچگاه سلیقه فردی و گروهی نمی‌تواند آن را متوقف کند.

وی با بیان اینکه کاندیداهای شورای شهر و روستاهای ساری باید رقابتی سالم داشته باشند و از تهمت و تخریب یکدیگر پرهیز کنند، گفت: عملکرد کاندیداهای شورای شهر و روستای در ساری زیر زره‌بین هیأت نظارت قرار دارد و انتخابات باشکوه و رقابتی را در پیش خواهیم داشت و از تمامی مردم شهر ساری و روستاهای این شهرستان می‌خواهیم برای سالم‌سازی انتخابات به نمایندگان خود در هیأت نظارت کمک کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :