آخرین عناوین

دوشنبه 7 فروردين 1396-12:52 کد خبر:41465

فرماندار چالوس اعلام کرد:

ثبت نام نهایی ۶۵۶ نفر داوطلب کاندیدای شوراهای تنکابن

فرماندار چالوس از ثبت نام ۶۵۶ نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدناصر زندی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شهر چالوس مجموع ۵۷ نفر به‌عنوان داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند، اظهار کرد: ۵۰ نفر از این افراد مرد و ۷ نفر زن هستند که یک‌نفر از آنها دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۳۳ نفر لیسانس و ۲۳ نفر فوق لیسانس هستند.

وی از ثبت نام نهایی ۲۴ نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد خبر داد و افزود: از این تعداد داوطلب ۲۲ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند که یک‌ نفر  از آنان دارای مدرک دیپلم ، ۵ نفر فوق دیپلم، ۱۳ نفر لیسانس و ۵ نفر فوق لیسانس دارند.

فرماندار چالوس تعداد داوطلبان شرکت کننده برای انتخابات شورای اسلامی شهر هچیرود را ۲۲ نفر عنوان کرد و گفت: در برای شهر هچیرود نیز ۱۸ نفر مرد و ۴ نفر زن ثبت نام نهایی شدند که ۸ نفر از این افراد مدرک تحصیلی فوق دیپلم، ۹ نفر لیسانس و ۵ نفر  فوق لیسانس هستند.

وی با اعلام اینکه در مجموع سه‌شهر چالوس، مرزن‌آباد و هچیرود  ۱۰۳نفر ثبت نام نهایی شدند، خاطرنشان کرد: برای حوزه‌های شهری ۹۰ نفر مرد و ۱۳ نفر زن با مدارک یک نفر دیپلم، ۱۳ نفر فوق دیپلم، ۵۵ نفر لیسانس، ۳۳ نفر فوق لیسانس و یک‌نفر دکتری به‌عنوان داوطلب شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند‌.

زندی با بیان اینکه در بخش مرکزی چالوس نیز تا پایان روز هفتم نام‌نویسی ۲۲۷ نفر ثبت نام کردند، اظهار کرد: ۲۰۷نفر از این نام‌نویسان مرد و ۲۰ نفر زن هستند.

وی با اشاره به اینکه در بخش مرکزی چالوس ۹ داوطلب با مدرک فوق لیسانس برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند، گفت: ۹۱ نفز از داوطلبان در بخش مرکزی چالوس دارای مدرک زیر دیپلم بوده و ۴۳ نفر با مدرک دیپلم، ۲۸ نفر فوق دیپلم و ۵۶ نفر لیسانس تا پایان مهلت مقرر قانونی ثبت نام شدند.

فرماندار چالوس مجموع ثبت‌نام‌شوندگان را در بخش مرزن‌آباد ۳۲۶ نفر برشمرد و تصریح کرد: از این افراد نیز ۳۱۵ نفر مرد و ۱۱نفر زن هستند.

وی از ثبت نام ۲۰۹ نفر با مدرک زیردیپلم در بخش مرزن‌آباد خبر داد و بیان کرد: ۴۷ نفر با داشتن مدرک دیپلم، ۱۸ نفر فوق دیپلم، ۴۵ نفر لیسانس و ۷ نفر فوق لیسانس به‌عنوان داوطلب شوراهای اسلامی روستا در بخش مرزن‌آباد ثبت نام نهایی شدند.

زندی در پایان با اعلام اینکه در مجموع ۶۵۶ نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان چالوس شدند گفت: در مجموع سه‌شهر و دو بخش شهرستان چالوس، مسن‌ترین داوطلب متولد سال ۱۳۱۷در روستای سنار علیا و جوان‌ترین داوطلب نیز متولد سال ۱۳۷۱ بوده که اهل روستای دهنار بخش مرزن‌آباد هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :