آخرین عناوین

سه شنبه 8 فروردين 1396-16:33 کد خبر:41488

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

اقامت بیش از 7 میلیون نفر شب در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران مقیم نوروزی در استان را  بیش از 7 میلیون نفر شب اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر، دلاور بزرگ نیا با اشاره به اقامت بیش از هفت میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر شب در استان گفت: از این میزان بیش از یک میلیون و ۷۰۸ هزار و ۳۰۰ نفر شب در روستاها اقامت کردند.

وی شمار بازدیدکنندگان از روستاها را ۹۲۹ هزار و ۸۰۰ نفر برشمرد و گفت: ۳۵ واحد متخلف به دلیل مشکلات بهداشتی تعطیل شدند و ۱۴۳ اخطاریه بهداشتی نیز صادر شد.

بزرگ نیا با بیان اینکه چهار هزار و ۷۹۷ ماموریت فویت های پزشکی در استان انجام شد، شمار فوت شدگان ناشی از حوادث تصادف و تروما را شش مورد بیان کرد و گفت: هزار و ۲۸۶ نفر نیز براثر تصادف و غیره در مراکز درمانی پذیرش شدند.

وی با اشاره به بازدید ۹ هزار و ۴۳۶ مورد از مراکز اقامتی موقت شهرداری ها گفت: ۹۸۶ هزار و ۶۴۹ زائر نیز از اماکن زیارتی استان بازدید کردند.

بزرگ نیا تعداد نمایشگاه های برپا شده در استان را ۱۸۴ مورد بیان کرد و گفت: ۲۶۴ کنسرت و جنگ شادی نوروزی نیز در استان برپا شده است.

وی با اشاره به بازدید شش هزار و ۷۱۰ نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی تعداد بازدید از موزه ها را هشت هزار و ۴۳۶ نفر بیان کرد و گفت: ۱۹۳ مورد جلوگیری از ساخت و ساز نیز در استان انجام شده است.

بزرگ نیا با اشاره به انجام ۲۵۸ ماموریت از سوی هلال احمر گفت: ۹۰ مورد امدادرسانی در تصادفات، ارائه خدمات به ۹۴۶ مراجعه حضوری و امدادرسانی به هزار و ۶۶ مصدوم و بازدید و نظارت از ۹ هزار و ۶۸۹ صنوف از دیگر اقدامات است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :