آخرین عناوین

چهارشنبه 9 فروردين 1396-17:8 کد خبر:41508

رئیس پلیس‌ راه مازندران اعلام کرد:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی دور دوم سفرها در مازندران از فردا

رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای استان پرحجم و روان است و دور دوم محدودیت های ترافیکی از فردا آغاز می شود.


به گزارش خزرخبر،علیرضا قدمی رئیس پلیس‌راه مازندران اظهار داشت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای استان پرحجم و روان است و در برخی مقاطع شاهد ترافیک نیمه‌ سنگین و روان در جاده‌های استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی دور دوم سفرهای نوروزی از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود، اضافه کرد: این محدودیت‌ها با هدف تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه و بهبود وضعیت عبور و مرور اعمال می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر همچنان از محور هراز ممنوع است، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت هشت روز پنج‌شنبه 10 فروردین ممنوع بوده و تا 15 فروردین ماه 96 ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت هشت روز پنج‌شنبه 10 فروردین تا روز سه ‌شنبه 15 فروردین ماه 96 از تهران به قائم‌شهر ممنوع است.

قدمی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12 در روز 11، 12، 13 و 14 فروردین‌ماه ساعت سه بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا سه روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌ صورت یک‌طرفه است.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 14 روزهای 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت دو بامداد روز بعد از رودهن به آب‌اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک تا رودهن(محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌ راه مازندران با تأکید بر اینکه مسافران نوروزی زمان برگشت را به روزهای پایانی موکول نکنند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع بحث مدیریت سفر است که باید مسافران به دور از عجله و شتاب در جاده‌های استان تردد کنند.

این مسئول اظهار کرد: مسافران نوروزی با محدودیت‌های ترافیکی هماهنگ باشند و زمان بازگشت از سفر  وضعیت راه‌ها را استعلام کرده تا با مشکلی مواجه نشوند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :