آخرین عناوین

شنبه 12 فروردين 1396-11:58 کد خبر:41546

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری خبر داد:

برگزاری تور ساری‌گردی در جشنواره بهار نارنج

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت: تور ساری‌گردی اردیبهشت‌ماه در جشنواره بهار نارنج به صورت رایگان برای گردشگران و مسافران اجرا می‌شود.


به گزارش خزرخبر، رضا مردانی در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به افزایش استقبال گردشگران در تور گردشگری ساری، اظهار داشت: بعد از مساعد شدن شرایط آب و هوایی در هفتم فروردین ‌ماه بیش از یک‌هزار نفر گردشگر از تورهای ساری‌گردی استقبال کردند که بیشترین تعداد حضور گردشگران مربوط به همین روز بوده است.

وی با بیان اینکه 12 فروردین‌ ماه پاکسازی تور ساری ‌گردی در دستور کار قرار گرفت، افزود: تور 40 نفره برای لیدرها برای پاکسازی تور ساری‌گردی در نظر گرفته شد تا در سواحل با استقبال از طبیعت نسبت به پاکسازی دریا و طبیعت و جنگل اقدام کنند.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری بیان کرد: تورهای ساری‌گردی با استقبال بیش از 10 هزار گردشگر به پایان رسیده است.

مردانی درباره اجرای برنامه‌های فرهنگی در تورهای ساری‌گردی گفت: برگزاری جنگ شادی در پارک ملل جاذبه جدیدی برای گردشگران بوده است که با استقبال خوب مسافران و شهروندان همراه بود و از پنجم فروردین ‌ماه تا 12 فروردین از ساعت 5 عصر تا 19 در محل پارک ملل برگزار شده است.

وی به استقرار لیدرها در کمپ‌ راهنمایی مسافران اشاره کرد و افزود: این لیدرها مسافران را به‌ سمت ایستگاه گردشگری در بلوار امام رضا(ع) برای ثبت‌نام راهنمایی می‎‌کردند.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری اظهار کرد: تورهای پاراگلایدر، غواصی، آفرود و زیپ‌لاین از جمله برنامه‌های ویژه تور ساری‌گردی امسال بوده است.

مردانی خاطرنشان کرد: امیدواریم تور ساری‌گردی در سال 96 برنامه‌های جدیدتری را برای گردشگران به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مناطق چهاردانگه و دودانگه از جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار است اما به دلیل عدم شرایط مناسب آب و هوایی امکان ورود به این مناطق وجود نداشت.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری بیان کرد: تور ساری‌گردی اردیبهشت‌ ماه در جشنواره بهار نارنج به‌ صورت رایگان برای گردشگران و مسافران اجرا خواهد شد.

مردانی در پایان گفت: 15 هزار بسته فرهنگی بین مسافران تور ساری‌گردی و مسافران نوروزی که وارد شهر می‌شدند توزیع شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :