آخرین عناوین

يکشنبه 13 فروردين 1396-9:29 کد خبر:41564

کارشناس مسئول رفاه آموزش و پرورش آمل خبر داد:

اسکان بیش از 10 هزار نفر روز در مدارس آمل

کارشناس مسئول رفاه آموزش و پرورش آمل گفت: بیش از 10 هزار نفر روز مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.


به گزارش خزرخبر،نقی مسلمی در حاشیه بازدید از اسکان مسافران نوروزی فرهنگی و غیرفرهنگی در شهرستان آمل، اظهار داشت: 21 مدرسه با 201 کلاس در نوروز امسال برای بهره‌ گیری و اسکان فرهنگیان و مسافران غیر فرهنگی مجهز شدند.

وی با اعلام اینکه بیش از 70 نفر از عوامل ستاد پشتیبانی اسکان مسافران نوروزی اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل شامل مدیران مدرسه، سرایداران، مسئولان فرهنگی و مدیران آموزشی آماده خدمت‌ رسانی به مسافران هستند، افزود: نخستین اسکان نوروزی از 26 اسفند ماه سال 1395 آغاز شده و روند اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی تا پایان تعطیلات نوروزی امسال ادامه دارد.

کارشناس مسئول رفاه آموزش و پرورش آمل یادآور شد: مدارس طرح اسکان نوروزی این شهرستان به صورت نیمه‌ تجهیز، طرح رزرواسیون، مدارس الف و ب تقسیم شدند که تعداد هفت مدرسه در درجه "الف" تجهیز جای دارند.

این مسئول ادامه داد: سال گذشته تعداد یک مدرسه در درجه "الف" جای داشت و امسال شاهد افزایش تعداد مدارس در این درجه بودیم.

مسلمی با اشاره به درجه "ب" برای تجهیز دیگر مدارس طرح اسکان نوروزی، خاطرنشان کرد: تا پایان یازدهمین روز از فروردین سال جاری 848 خانوار فرهنگی مسافر در مدارس این شهرستان اسکان داده شدند که جمعیت آنها 2 هزار و 982 نفر گزارش شد.

وی با اشاره به اسکان تعداد 91 خانوار غیر فرهنگی در مدارس مجهز آمل، بیان کرد: تعداد این افراد هم به 393 نفر رسیده است.

کارشناس مسئول رفاه آموزش و پرورش آمل با اعلام اینکه در مجموع 939 خانوار با جمعیت 3 هزار و 375 نفر در آمل اسکان داده شدند، بیان کرد: براساس قانون اسکان در سازمان گردشگری و معیارهای مورد نظر اسکان مسافران براساس نفر روز 10 هزار و 125 نفر روز مسافر تاکنون در تعطیلات نوروز امسال در این شهرستان اسکان یافتند.

مسلمی با بیان اینکه مدرسه حاج تجن‌جاری بلوار شیخ فضل‌الله نوری، فجر 40 تنها مدرسه این شهرستان در طرح کشوری رزرواسیون بود، گفت: همه امکانات برای اسکان مطلوب فرهنگیان و افراد غیر فرهنگی در مدارس این شهرستان در نظر گرفته شد تا مسافران از نوروز زیبا و تعطیلات بهره کافی ببرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :