آخرین عناوین

يکشنبه 13 فروردين 1396-16:33 کد خبر:41571

نماینده کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر استان خبر داد:

ارائه خدمات امدادی به بیش از2 هزار مسافر نوروزی

نماینده کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر، از خدمات دهی به بیش از 2 هزار نفر از مصدومان ناشی از تصادفات و سوانح در تعطیلات نوروزی خبر داد.


به گزارش خزرخبر، نماینده کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان در تعطیلات نوروزی تاکنون به 2 هزار و 969 نفر از مصدومان ناشی از تصادفات و سوانح خدمات دهی کردند.

علی نصیری خوانی افزود: از این تعداد یکهزار و 542 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و بقیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تعداد عملیات امداد و نجات انجام شده امدادگران هلال احمر مازندران از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون را 374 مورد اعلام کرد.

نماینده کمیته خدمات امداد و نجات در ستاد خدمات سفر مازندران گفت: 571 هزار و 405 مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی و سلامت این کمیته برخودار شدند که شامل خیمه های نماز، فضای دوستدار کودک و ایستگاه سلامت است.

وی همچنین از اجرای طرح سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه (سحاب) به عنوان دیگر طرح نوروزی هلال احمر مازندران نام برد و گفت: در این طرح داوطلبان جوان با استفاده از موتور و دوچرخه و گشت زنی در تفرجگاهها به مسافران خدماتدهی می کنند.

وی افزود:تاکنون پنج هزار و 545 مسافر از خدمات و اقدامات آموزشی امدادی برخوردار شدند.

کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با مسئولیت جمعیت هلال احمر، تعطیلات نوروز امسال 2 طرح امداد و نجات نوروزی در 50 پایگاه و ایمنی و سلامت در 30 پایگاه خدمات دهی به مسافران را انجام داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :